Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Ερχεται το Opel Corsa me 207 ίππους! (τιμές)

Ερχεται το Opel Corsa me 207 ίππους! (τιμές)
Βρισκόμαστε στη Χώρα των Βάσκων και το όμορφο Μπιλμπάο, για να γνωρίσουμε το νέο μικρό... διάβολο της Opel: το Corca OPC.
Αισίως στην πέμπτη του γενιά, μετά τα αποκαλυπτήριά του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον προηγούμενο μήνα, μας… αποκαλύπτεται και στο δρόμο. Ντυμένο στο αποκλειστικό για το ταχύτερο μέλος της οικογένειας Corsa, ιριδίζων μπλε χρώμα, δυναμικό σε εμφάνιση και πλήρες σε επιδόσεις, το νέο OPC υπόσχεται συγκινήσεις.




Το οδηγήσαμε σε όμορφες διαδρομές στην ακτογραμμή της βόρειας Ισπανίας, με φόντο τον Ατλαντικό ωκεανό. Εκεί, είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε ήδη μία γεύση από τις δυνατότητές του. Προσφέρει 207 PS μέσω του 1600άρη Ecotec Turbo, η ροπή του οποίου είναι στα 25.0 kgm μεταξύ 1900-5800 rpm αλλά μέσω της λειτουργίας στιγμιαίας υπερπλήρωσης (overboost) ανεβαίνει στα 28.6 kgm για πάνω από 10sec. Η τελική του ταχύτητα ορίζεται στα 230 km/h ενώ τα 0-100 έρχονται σε 6.8 sec, δηλαδή μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα από την προηγούμενη γενιά. Όλα αυτά με εργοστασιακή μέση κατανάλωση στα 7.5 lt/100km και εκπομπές ρύπων στα 174 g/km. Η ισχύς περνάει στο δρόμο μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων.

Από εκεί και πέρα, οι αναβαθμίσεις δεν είναι μόνο σε αριθμούς, είναι και στην ουσία που τους συνοδεύει. Η Opel εξέλιξε σε συνεργασία με την Koni ένα νέο πλαίσιο, έχουν αλλάξει τη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης, φόρεσαν στο νέο OPC νέο σύστημα διεύθυνσης, το χαμήλωσαν κατά 10mm ενώ για τους ακόμα πιο ανήσυχους, προσφέρουν και το Performance Package.



Τι συνεπάγεται αυτό; Το… βαρύ πυροβολικό που δεν είναι άλλο από το μηχανικό, πολύδισκο μπλοκέ διαφορετικό της Drexler, 18άρες ζάντες, ακόμα πιο σπορ ρυθμίσεις του πλαισίου και σύστημα πέδησης με δισκόφρενα 330mm της Brembo μπροστά.

Βέβαια ακόμα και χωρίς το απόλυτο πακέτο, το νέο Corsa OPC παραμένει όσο επιθετικό θα ήθελε ο ιδιοκτήτης του. Με νέο σχεδιασμό στο εμπρός μέρος, με μεγάλους αεραγωγούς και μία μικρή εισαγωγή αέρα μπροστά στο καπό, δύο τύπων πίσω αεροτομές, διαχύτη και διπλές απολήξεις εξατμίσεων της Remus.
Αντίστοιχου στιλ και το εσωτερικό, με τα σπορ καθίσματα Recaro να κλέβουν την παράσταση και να σε κρατούν καρφωμένο όσο κι αν πιέζεις σε συνεχείς στροφές. Το λογότυπο OPC βρίσκεται σχεδόν παντού, το δερμάτινο τιμόνι έχει επίπεδο κάτω μέρος ενώ ο πίνακας οργάνων έχει ειδικό σχεδιασμό. Όλα αυτά στη… βασική έκδοση που προσφέρεται ήδη για παραγγελία με τιμές που αρχίζουν από τα  22.500€.

Η δοκιμή μας στους δρόμους γύρω από το Μπιλμπάο συνεχίζεται, περισσότερες εντυπώσεις αλλά και όσα μας είπαν οι τεχνικοί της Opel για το νέο OPC, προσεχώς!


from anatakti.gr http://ift.tt/1bkGesT
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου