Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

7 τρόποι που το facebook άλλαξε τον κόσμο

7 τρόποι που το facebook άλλαξε τον κόσμο
Καταρχάς στο facebook δεν υπάρχει ιεράρχηση των φίλων, όλοι είναι το ίδιο σημαντικοί. Επιπλέον σε αντίθεση με την πραγματική ζωή, όπου όταν οι σχέσεις παίρνουν προβληματική
τροπή οι άνθρωποι αναγκάζονται να αντιμετωπίσουν την κατάσταση, στο διαδικτυακό κόσμο μπορούν απλά με το πάτημα ενός κουμπιού να παρατηθούν από μια σχέση φιλίας.



//
2. Η ιδιωτική ζωή έχει πάψει να αποτελεί προτεραιότητα.
Όχι μόνο δεν υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον των χρηστών για την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων αλλά μάλιστα εντοπίζεται από μέρους τους η επιδίωξη της όσον το δυνατόν μεγαλύτερης προβολής της ζωής τους και των ενδιαφερόντων τους στο διαδικτυακό κόσμο ακόμα και αν το τίμημα είναι οι εταιρίες να έχουν πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα ώστε να τους προβάλουν διαφημίσεις στις οποίες θα ανταποκριθούν. Εδώ ταιριάζει γάντι η ρήση «αν δεν πληρώνεις για αυτό, τότε είσαι εσύ το προϊόν».
3. Το facebook δημιούργησε χιλιάδες θέσεις εργασίας.
Το facebook δημιούργησε ένα ολόκληρο τομέα εργασίας που αφορά τα social media ο οποίος στην πραγματικότητα είναι ένα σύστημα που αποτελείται από επιμέρους ειδικότητες όπως media, marketing, τεχνολογία, πωλήσεις κα.
Επίσης σε αυτό το πλαίσιο έχουν αλλάξει οι όροι της σχέσης μεταξύ εταιρειών και καταναλωτών καθώς πλέον τα παράπονα ενός πελάτη μπορούν να δημοσιευθούν στην επίσημη σελίδα της εταιρείας. Αποτέλεσμα αυτού είναι όχι μόνο το να προσπαθούν οι εταιρείες να είναι πιο προσεκτικές στην εξυπηρέτηση αλλά και το να επανορθώνουν και με το παραπάνω στην περίπτωση δυσαρέσκειας του καταναλωτή.
4. Οι καμπάνιες τον πολιτικών κομμάτων εστιάζουν στο facebook.
Τα πολιτικά κόμματα συμπεριφέρονται όπως οι εταιρείες όσον αφορά στην προσέγγιση των ψηφοφόρων. Για την ακρίβεια, οργανώνουν ένα πλάνο για το ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά εκείνων που θέλουν να προσεγγίσουν και ύστερα φροντίζουν να τους εκθέτουν στα κατάλληλα μηνύματα που θα οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
5. To facebook οργανώνει διαδηλώσεις.
Το Facebook είναι μέσο ενημέρωσης αλλά και αυτοοργάνωσης των πολιτών. Σε κάποιες περιπτώσεις οι άνθρωποι με ένα κοινό στόχο χρησιμοποιούν το facebook για να εκφράσουν την οπτική τους και να βρουν ομοϊδεάτες ώστε όλοι μαζί να διαδηλώσουν για να διεκδικήσουν την ικανοποίηση των αιτημάτων τους.
6. Το facebook διαμορφώνει την agenda.
Είναι γνωστό ότι το ίντερνετ είναι η βασική πηγή πληροφόρησης αλλά στο facebook η ικανότητα κοινοποίησης ειδήσεων παίζει σημαντικό ρόλο στο να ταξιδέψει μια είδηση τον κόσμο και να αποτελέσει κορυφή της agenda. Συγκεκριμένα το 1/3 των δημοσιεύσεων αφορά την πολιτική και τις κυβερνήσεις.
7. Οι χρήστες αλλάζουν το facebook.
To facebook έχει αλλάξει τις ζωές των ανθρώπων αλλά και οι άνθρωποι αλλάζουν εκείνο, πράγμα στο οποίο στηρίζεται η μεγάλη επιτυχία της εταιρείας. To facebook μορφοποιείται συνεχώς με στόχο την ικανοποίηση των επιθυμιών των χρηστών και της διευκόλυνσης της επικοινωνίας τους.


from anatakti.gr http://ift.tt/1Kl7CAP
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου