Παρέμβαση στο Περιφερειακό Συμβούλιο πραγματοποίησαν την Πέμπτη οι Ανεξάρτητοι Έλληνες για το ζήτημα των σχολικών μεταφορών που \"αγγίζει\" ιδιαίτερα την περιοχή μας,
μέσω του Τομεάρχη τους στην Ανατολική Αττική Καραγεωργίου Δημήτρη. Το πλήρες κείμενο της επιστολής που κατατέθηκε προς την Περιφερειάρχη κα Ρένα Δούρου έχει ως εξής://
Αξιότιμη κα Περιφερειάρχη,
Όπως ασφαλώς ήδη θα γνωρίζετε, πέραν των 105 γραμμών σχολικών λεωφορείων που είχαν δοθεί σε μειοδότες με διαπραγμάτευση για διετία κι έχουν ηδη ως εκ τούτου εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο από πέρσι, από τα 324 δρομολόγια της Ανατολικής Αττικής υπάρχει μέχρι στιγμής μειοδότης για τα 225 (εκκρεμεί έγκρισή από το Ελεγκτικό Συνέδριο) κι από τα 98 της Δυτικής Αττικής υπάρχει για τα 76 (εκκρεμεί αντίστοιχη έγκριση). Αντίστοιχες αναλογίες εμφανίζονται και στα δρομολόγια των λοιπών περιφερειακών ενοτήτων της Αττικής. Επειδή βεβαίως η έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο είναι χρονοβόρα διαδικασία και το σχολικό έτος ξεκινά σύντομα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ταλαιπωρία των γονέων και τα πρόσθετα έξοδα που θα χρειαστεί να επιβαρυνθούν εν καιρώ κρίσης που κάθε οικονομική επιβάρυνση για την πλειοψηφία των οικογενειών καθίσταται Γολγοθάς, για να ξεκινήσουν να λειτουργούν οι σχολικές αυτές γραμμές χρειάζεται να βγει σχετική Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου από την κυβέρνηση (υπηρεσιακή σήμερα).
Θα θέλαμε βεβαίως να σας επιστήσουμε ιδιαιτέρως την προσοχή στο αν και κατά πόσον έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες εκ μέρους της Περιφέρειας Αττικής για να εξασφαλιστεί η έγκαιρη δημοσίευση σχετικής ΠΝΠ. Όσον αφορά δε τα δρομολόγια που δεν έχει εξασφαλιστεί μειοδότης λόγω μη προθυμοποίησης κάποιου να τα αναλάβει (τα κρίνουν προφανώς μη συμφέροντα οι λεωφορειούχοι) οι πληροφορίες μας λένε πως έχουν οριστεί νέες ημερομηνίες διαπραγμάτευσης πολύ σύντομα. Το πρόβλημα των δρομολογίων αυτών βεβαίως δεν πρόκειται πιθανόν να λυθεί με νέα διαπραγμάτευση διότι εφόσον οι ιδιοκτήτες λεωφορείων τα έκκριναν ήδη ως μη συμφέροντα ακόμη και στην «οροφή», στο μέγιστο κόστος που δύναται να διαθέσει για έκαστο η Περιφέρεια, τι σας κάνει να πιστεύετε πως τωρα θα βρεθούν ενδιαφερόμενοι;
Μια ρεαλιστική - προσωρινή - πρόταση θα μπορούσε να είναι να βρεθεί τρόπος με κάποιες «αλχημείες» να συνενωθούν δρομολόγια, δηλαδή ένα λεωφορείο που θα εξυπηρετήσει ένα σχολείο οποιασδήποτε βαθμίδας αφού αφήνει τα παιδιά αυτού να εξυπηρετήσει στη συνέχεια και κάποιο γειτονικό. Για παραδειγμα, το λεωφορείο που θα παρει τα παιδιά της 1ης και 2ας Δημοτικού από το 1ο και 5ο Δημοτικό Σχολείο Αρτέμιδας (συστεγάζονται) που σχολάνε στις 12:30 μπορεί στη συνέχεια το ίδιο να εξυπηρετήσει το 1ο Γυμνάσιο Αρτέμιδας που έχει λήξη μαθημάτων στις 14:05. Με τον τρόπο αυτό θα εξασφαλιστεί ενδιαφέρον λεωφορειούχων διότι σε 2 ώρες θα εξυπηρετήσουν με το ίδιο όχημα τους 2 δρομολόγια (αντίστοιχα θα πληρωθούν και για 2 χωρίς να έχουν διαθέσει δεύτερο λεωφορείο!).
Αυτό ως βραχυπρόθεσμη (φετινή) λύση βεβαίως, αφού μια πρόταση για οριστική επίλυση του προβλήματος αυτού μπορεί να είναι πχ η κατάτμηση του συνόλου των δρομολογίων σε «ομάδες». Για τα 429 δηλαδή δρομολόγια, κι εφόσον στην πράξη αποδεικνύεται ότι για το 75% περίπου αυτών εμφανίζουν ενδιαφέρον οι λεωφορειούχοι, την επόμενη χρονιά η διαπραγμάτευση τους να γίνει σε «ομάδες» των 30-40 δρομολογίων. Οι «ομάδες» αυτές θα έχουν χωριστεί έτσι από την Περιφέρεια που το 75% αυτών να είναι δρομολόγια που να θεωρούν οι ιδιοκτήτες λεωφορείων κερδοφόρα και το 25% αυτών να είναι από όσα δεν επιδιώκουν. Έτσι θα αναγκαστούν να προσέλθουν στη διαπραγμάτευση αναλαμβάνοντας ο καθένας και κάποια από τα μη επιθυμητά του, μόνο και μόνο για να του ανατεθούν τα κερδοφόρα.
Στη διάθεση σας για κάθε συνεργασία,
Μετά τιμής
Καραγεωργίου Δημήτρης
Τομεάρχης Ανατολικής Αττικής ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
from anatakti.gr http://ift.tt/1UKUPmj
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου