Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Ανατίναξαν ΑΤΜ στο Δήλεσι

Αυτή τη φορά η σπείρα που ανατινάζει ΑΤΜ έβαλε στο μάτι το μηχάνημα που τροφοδοτεί την παραλιακή κωμόπολη της Βοιωτίας, το Δήλεσι. Γύρω στις 3:15' τα ξημερώματα, άγνωστος αριθμός δραστών με τη...

Διαβάστε περισσότερα..



from anatakti.gr https://ift.tt/2V3UAFA
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου