Το κορυφαίο SUV της Lamborghini θα φτιάχνεται στην Σαντ'Άγκατα χάρη στο μνημόνιο που υπέγραψε σήμερα ο CEO της Audi με τον πρωθυπουργό της Ιταλίας Matteo Renzi.
Να τα βλέπει αυτά ο δικός μας πρωθυπουργός. Ο «αριστερός» Matteo Renzi συνεχίζει να δίνει μαθήματα προσέλκυσης επενδύσεων. Με διάφορους τρόπους και υπό την πίεση βέβαια της διοίκησης του Ίνγκολσταντ, ο Ιταλός πρωθυπουργός υπέγραψε σήμερα μνημόνιο κατανόησης με τον CEO της Audi Rupert Stadler, σύμφωνα με το οποίο η Lamborghini προχωρά σε επένδυση επέκτασης του εργοστασίου της στη Σαντ' Άγκατα για την κατασκευή της τετρακίνητης Urus από το 2018.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Στη συνάντηση που έγινε σήμερα το απόγευμα στο Παλάτσο Κίτζι – το Μαξίμου της Ιταλίας – ο Matteo Renzi ήταν ενθουσιασμένος, μια και το χαρτί της Lamborghini είναι δυνατό τη στιγμή που το δόγμα του είναι η ανάπτυξη. «Είναι σημαντική ημέρα σήμερα μετά από όσα έχει υποφέρει η βιομηχανία αυτοκινήτου» είπε ο Renzi. «Αυτή είναι μία μεγάλη ευκαιρία για ανάπτυξη. Πρόκειται για μία επένδυση της τάξης των 700-800 εκατομμυρίων ευρώ – σχεδόν ένα δισεκατομμυριάκι (un milliardino, το χαρακτήρισε) – που θα προσφέρει 500 θέσεις εργασίας στην Εμίλια Ρομάνια. Η Ιταλία επανέρχεται και δημιουργεί ευκαιρίες εργασίας, γίνεται ξανά η χώρα που φτιάχνει εξαιρετικά πράγματα τα οποία ζηλεύουν όλοι», πρόσθεσε με πατριωτικό τόνο ο Ιταλός Πρωθυπουργός.
Λίγο πιο πριν, ο Rupert Stadler στην ομιλία του έπλεξε το εγκώμιο της επιδεξιότητας των Ιταλών και άφησε να εννοηθεί ότι θα ακολουθήσουν ανάλογες επενδύσεις και στην Ducati. «Eίμαστε ευτυχείς που κλείσαμε αυτήν τη συμφωνία και ευτυχής για την ίδια τη Lamborghini. Θα κατασκευάζουμε 3000 Urus το χρόνο από το 2018», είπε χαρακτηριστικά ο Γερμανός CEO.
Να λοιπόν μία μεγάλη νίκη για τους Ιταλούς που καθημερινά παραπονούνται για την ανικανότητα των κυβερνώντων τους να βγάλουν τη χώρα από την κρίση. Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, η Audi πείστηκε χάρη σε φορολογικές ελαφρύνσεις της τάξης των 20 εκατομμυρίων ευρώ αλλά και με αντίστοιχη επιδότηση μέσω της επαρχίας Εμιλίας Ρωμανίας. Χωρίς αυτές τις κινήσεις η Audi ήταν αποφασισμένη, όπως φαίνεται, να μεταφέρει την παραγωγή της Urus στο εργοστάσιο της Μπρατισλάβα, στη Σλοβακία, δίπλα στις γραμμές παραγωγής των Audi Q7 και Porsche Cayenne.
Να τονίσουμε βέβαια ότι μηχανικά μέρη των σημερινών Lamborghini – όπως ο 10κύλινδρος κινητήρας της Huracan – κατασκευάζονται ήδη εκτός Ιταλίας – στο Ίνγκολσταντ συγκεκριμένα.
ΤΟΥ ΑΚΗ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗ (http://www.twitter.com/theworldoffroad)
Να τα βλέπει αυτά ο δικός μας πρωθυπουργός. Ο «αριστερός» Matteo Renzi συνεχίζει να δίνει μαθήματα προσέλκυσης επενδύσεων. Με διάφορους τρόπους και υπό την πίεση βέβαια της διοίκησης του Ίνγκολσταντ, ο Ιταλός πρωθυπουργός υπέγραψε σήμερα μνημόνιο κατανόησης με τον CEO της Audi Rupert Stadler, σύμφωνα με το οποίο η Lamborghini προχωρά σε επένδυση επέκτασης του εργοστασίου της στη Σαντ' Άγκατα για την κατασκευή της τετρακίνητης Urus από το 2018.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Στη συνάντηση που έγινε σήμερα το απόγευμα στο Παλάτσο Κίτζι – το Μαξίμου της Ιταλίας – ο Matteo Renzi ήταν ενθουσιασμένος, μια και το χαρτί της Lamborghini είναι δυνατό τη στιγμή που το δόγμα του είναι η ανάπτυξη. «Είναι σημαντική ημέρα σήμερα μετά από όσα έχει υποφέρει η βιομηχανία αυτοκινήτου» είπε ο Renzi. «Αυτή είναι μία μεγάλη ευκαιρία για ανάπτυξη. Πρόκειται για μία επένδυση της τάξης των 700-800 εκατομμυρίων ευρώ – σχεδόν ένα δισεκατομμυριάκι (un milliardino, το χαρακτήρισε) – που θα προσφέρει 500 θέσεις εργασίας στην Εμίλια Ρομάνια. Η Ιταλία επανέρχεται και δημιουργεί ευκαιρίες εργασίας, γίνεται ξανά η χώρα που φτιάχνει εξαιρετικά πράγματα τα οποία ζηλεύουν όλοι», πρόσθεσε με πατριωτικό τόνο ο Ιταλός Πρωθυπουργός.
Λίγο πιο πριν, ο Rupert Stadler στην ομιλία του έπλεξε το εγκώμιο της επιδεξιότητας των Ιταλών και άφησε να εννοηθεί ότι θα ακολουθήσουν ανάλογες επενδύσεις και στην Ducati. «Eίμαστε ευτυχείς που κλείσαμε αυτήν τη συμφωνία και ευτυχής για την ίδια τη Lamborghini. Θα κατασκευάζουμε 3000 Urus το χρόνο από το 2018», είπε χαρακτηριστικά ο Γερμανός CEO.
Να λοιπόν μία μεγάλη νίκη για τους Ιταλούς που καθημερινά παραπονούνται για την ανικανότητα των κυβερνώντων τους να βγάλουν τη χώρα από την κρίση. Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, η Audi πείστηκε χάρη σε φορολογικές ελαφρύνσεις της τάξης των 20 εκατομμυρίων ευρώ αλλά και με αντίστοιχη επιδότηση μέσω της επαρχίας Εμιλίας Ρωμανίας. Χωρίς αυτές τις κινήσεις η Audi ήταν αποφασισμένη, όπως φαίνεται, να μεταφέρει την παραγωγή της Urus στο εργοστάσιο της Μπρατισλάβα, στη Σλοβακία, δίπλα στις γραμμές παραγωγής των Audi Q7 και Porsche Cayenne.
Να τονίσουμε βέβαια ότι μηχανικά μέρη των σημερινών Lamborghini – όπως ο 10κύλινδρος κινητήρας της Huracan – κατασκευάζονται ήδη εκτός Ιταλίας – στο Ίνγκολσταντ συγκεκριμένα.
ΤΟΥ ΑΚΗ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗ (http://www.twitter.com/theworldoffroad)
from anatakti.gr http://ift.tt/1clP6hU
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου