Πάνω από 25 νέες μοτοσικλέτες παρουσιάστηκαν στην EICMA 2015 και κάποιες θα άξιζαν να ληστέψεις μία τράπεζα για να τις αποκτήσεις. Δείτε ποιες!
Αν βρίσκεστε στο Μιλάνο από σήμερα έως την Κυριακή 22/11 κλέψτε χρόνο για να βρεθείτε στην EICMA. Δεν φτάνει μία ημέρα για να εξαντλήσετε όλα τα περίπτερα, θα περιμένετε στην ουρά για να ανεβείτε στη σέλα του αγαπημένου σας μοντέλου, θα αποσυντονιστείτε από τις σέξι παρουσίες αλλά, πιστέψτε με, αξίζει τον κόπο. Το, 73ο παρακαλώ, σαλόνι του Μιλάνου είναι για τη μοτοσυκλέτα ό,τι και η fashion week για το χώρο της μόδας.
//
Yamaha XSR 900
Από νοσταλγία ξεχειλίζει η Yamaha XSR 900 για τους αγώνες flat track ταξιδεύοντάς μας πίσω στα χρόνια του Kenny Roberts και της θρυλικής TZ750, που θα τη δείτε δίπλα της στο περίπτερο. Κάτω από το αλουμινένιο ρεζερβουάρ που είναι βαμμένο στο αγωνιστικό κίτρινο – μαύρο του Iwata βρίσκεται ο τρικύλινδρος κινητήρας 850 κ.εκ. της MT-09. Μην προείστε από το ρετρό look. Το ABS είναι στο στάνταρ εξοπλισμό της XSR. Ίσως η μόνη μοτοσυκλέτα της συλλογής μας που δεν χρειάζεται να διαρρήξεις τράπεζα για να την κάνεις δική σου.
BMW NineT Scrambler
Η πιο νοσταλγική αλλά και σέξι σύγχρονη BMW παρουσιάστηκε στη χωμάτινη – τουλάχιστον οπτικά – έκδοση Scrambler. Διαθέτει ψηλότερες αναρτήσεις, μεγαλύτερους τροχούς 21" με τρακτερωτά ελαστικά και δικές της πινελιές στην εμφάνιση, όπως το ασημί – σαν ανοδιωμένο αλουμίνιο – ρεζερβουάρ, η μονή σέλα και η δίκανη εξάτμιση. Μία μοτοσυκλέτα που σε ταξιδεύει στη δεκαετία του '60 αν και ο αερόψυκτος boxer με τους 110 ίππους είναι προδιαγραφών Euro 4.
Ducati X Diavel
Αν νομίζετε ότι μία Ducati την οδηγείς μόνο σε πίστα σκυμμένος πίσω από το φέρινγκ, έχετε μείνει πολύ πίσω. Λες και δεν της έφτανε η Diavel, που είναι μία εξαιρετική muscle bike, στο Μιλάνο η Ducati παρουσίασε την ακόμη πιο συναρπαστική XDiavel. Πρόκειται για μία μεταμοντέρνα cruiser στην οποία κάθεσαι αραχτός με τα χέρια και τα πόδια απλωμένα μπροστά σα να οδηγείς Harley αλλά με made in Italy συμπεριφορά. Ιταλοί σχεδιαστές, μάθαμε ότι στάλθηκαν για έρευνα (dolce vita δηλαδή) στην Καλιφόρνια ώστε να εμπνευστούν και να τη σχεδιάσουν. Ο δικύλινδρος Testastretta κινητήρας των 1262 κ.εκ. αποδίδει 156 ίππους και συνδυάζεται με εξελιγμένα ηλεκτρονικά, όπως ABS, Traction Control και αισθητήρες κλίσης. Ίσως το πιο συναρπαστικό σχήμα που είδαμε φέτος στο Μιλάνο.
KTM 1290 Super Duke GT
Από το πορτοκαλί περίπτερο της Αυστριακής εταιρίας έλειπε η σπορ R8 που καταργείται μέχρι νεωτέρας αλλά για τους σκληροπυρηνικούς της σπορ οδήγησης υπήρχε η έκδοση GT (Granturismo) της εκρηκτικής Super Duke: δικύλινδρη με 173 ίππους αλλά με πιο ήπια απόκριση από τη γυμνή έκδοση, η GT έχει καλύτερη αεροδυναμική προστασία, ψηλό τιμόνι, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις και μία σειρά ηλεκτρονικών (ABS, MSC, MTC) που κάνουν τα πάντα για να δαμάσουν την εκρηκτική ισχύ της. Δεν θα είναι η πιο αναπαυτική μοτοσυκλέτα για μεγάλα ταξίδια αλλά σίγουρα μία από τις πιο συναρπαστικές.
MV Brutale 800
Ανέκαθεν ήταν μπρουτάλ η γυμνή MV, το λέει και το όνομά της άλλωστε. Μπρουτάλ αλλά κούκλα! Η καινούρια είναι επανασχεδιασμένη από το μηδέν χωρίς να διαβρώνει στο παραμικρό τον ακραίο χαρακτήρα της πρωτότοκης. Με όψη φουτουριστική και διαφορετικές αναλογίες (μήκος, μεταξόνιο κτλ.), διαθέτει πιο σπορ σέλα με κρυμμένα χερούλια συνεπιβάτη – που δεν ταιριάζει έτσι κι αλλιώς στον εγωκεντρικό χαρακτήρα της – τη σήμα κατατεθέν τρίκανη εξάτμιση, φώτα και όργανα τεχνολογίας led. Ο τρικύλινδρος Euro 4 κινητήρας της αποδίδει 116 ίππους, 25% περισσότερη ροπή από πριν και συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο.
Moto Guzzi MGX-21 Flyng Fortress
Η μοτοσυκλέτα για τον Batman ή για κάθε άλλο ήρωα της καθημερινότητας φτιάχνεται επιτέλους από τη Moto Guzzi! Η θηριώδης MGX-21 ήταν ένα πρωτότυπο πέρυσι στο Μιλάνο που φέτος γίνεται πραγματικότητα γιατί μπορεί η τρέλα μπορεί να μην πηγαίνει στα βουνά, φτάνει ωστόσο μέχρι την Καλιφόρνια. Η Flying Fortress – πραγματικά με ιπτάμενο φρούριο μοιάζει – είναι επενδυμένη από ανθρακονήματα και φορά το ροπάτο, δικύλινδρο V των 1380 κ.εκ. της California. Διαθέτει πλήρες σύστημα infotainment με bluetooth. Μόνο η κοπέλα δεν περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό.
Harley-Davidson Softail Slim S
Μοιάζει να βγήκε από το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο (όχι η κοπέλα!) κι όμως διαθέτει ABS και cruise control στο στάνταρ εξοπλισμό της. H μιλιτέρ έκδοση της μεγάλης cruiser της Harley είναι μία κλασική bobber μοτοσυκλέτα σαν κι αυτές που κάποτε τις σφυρηλατούσαν στο χέρι έμπειροι, μουσάτοι Αμερικανοί μηχανικοί με ρυτιδιασμένα πρόσωπα και σέξι τατουάζ στα μπράτσα. Είναι φτιαγμένη στο χέρι και η ίδια ενώ φορά τον Screamin' Eagle Twin Cam των 1801 κ.εκ., τον ισχυρότερο κινητήρα που φτιάχτηκε ποτέ στο Μιλγουόκι.
Bimota Tesi 3D RaceCafe
Η μικρή εταιρία από το Ρίμινι σόκαρε το παγκόσμιο κοινό το 1983 με την πρώτη Tesi που υιοθετούσε το hub steering μπροστινό σύστημα στη θέση του κλασικού πηρουνιού. Κάτι αντίστοιχο έφτιαξε εκείνα τα χρόνια και ένας αυτοδίδακτος Έλληνας μηχανικός ο αείμνηστος Θανάσης Λέφας. Στην τελευταία εκδοχή της επαναστατικής αυτής μοτοσυκλέτας τα ψαλίδια εμπρός και πίσω είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα, οι αναρτήσεις είναι της Ohlins και ο κινητήρας είναι ο 803 κ.εκ. της Ducati. Ένα πραγματικό κόσμημα σε δύο τροχούς με εκκεντρική τεχνολογία που τελικά λειτουργεί!
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ: ΑΚΗΣ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗΣ (http://twitter.com/theworldoffroad)
Αν βρίσκεστε στο Μιλάνο από σήμερα έως την Κυριακή 22/11 κλέψτε χρόνο για να βρεθείτε στην EICMA. Δεν φτάνει μία ημέρα για να εξαντλήσετε όλα τα περίπτερα, θα περιμένετε στην ουρά για να ανεβείτε στη σέλα του αγαπημένου σας μοντέλου, θα αποσυντονιστείτε από τις σέξι παρουσίες αλλά, πιστέψτε με, αξίζει τον κόπο. Το, 73ο παρακαλώ, σαλόνι του Μιλάνου είναι για τη μοτοσυκλέτα ό,τι και η fashion week για το χώρο της μόδας.
//
Yamaha XSR 900
Από νοσταλγία ξεχειλίζει η Yamaha XSR 900 για τους αγώνες flat track ταξιδεύοντάς μας πίσω στα χρόνια του Kenny Roberts και της θρυλικής TZ750, που θα τη δείτε δίπλα της στο περίπτερο. Κάτω από το αλουμινένιο ρεζερβουάρ που είναι βαμμένο στο αγωνιστικό κίτρινο – μαύρο του Iwata βρίσκεται ο τρικύλινδρος κινητήρας 850 κ.εκ. της MT-09. Μην προείστε από το ρετρό look. Το ABS είναι στο στάνταρ εξοπλισμό της XSR. Ίσως η μόνη μοτοσυκλέτα της συλλογής μας που δεν χρειάζεται να διαρρήξεις τράπεζα για να την κάνεις δική σου.
BMW NineT Scrambler
Η πιο νοσταλγική αλλά και σέξι σύγχρονη BMW παρουσιάστηκε στη χωμάτινη – τουλάχιστον οπτικά – έκδοση Scrambler. Διαθέτει ψηλότερες αναρτήσεις, μεγαλύτερους τροχούς 21" με τρακτερωτά ελαστικά και δικές της πινελιές στην εμφάνιση, όπως το ασημί – σαν ανοδιωμένο αλουμίνιο – ρεζερβουάρ, η μονή σέλα και η δίκανη εξάτμιση. Μία μοτοσυκλέτα που σε ταξιδεύει στη δεκαετία του '60 αν και ο αερόψυκτος boxer με τους 110 ίππους είναι προδιαγραφών Euro 4.
Ducati X Diavel
Αν νομίζετε ότι μία Ducati την οδηγείς μόνο σε πίστα σκυμμένος πίσω από το φέρινγκ, έχετε μείνει πολύ πίσω. Λες και δεν της έφτανε η Diavel, που είναι μία εξαιρετική muscle bike, στο Μιλάνο η Ducati παρουσίασε την ακόμη πιο συναρπαστική XDiavel. Πρόκειται για μία μεταμοντέρνα cruiser στην οποία κάθεσαι αραχτός με τα χέρια και τα πόδια απλωμένα μπροστά σα να οδηγείς Harley αλλά με made in Italy συμπεριφορά. Ιταλοί σχεδιαστές, μάθαμε ότι στάλθηκαν για έρευνα (dolce vita δηλαδή) στην Καλιφόρνια ώστε να εμπνευστούν και να τη σχεδιάσουν. Ο δικύλινδρος Testastretta κινητήρας των 1262 κ.εκ. αποδίδει 156 ίππους και συνδυάζεται με εξελιγμένα ηλεκτρονικά, όπως ABS, Traction Control και αισθητήρες κλίσης. Ίσως το πιο συναρπαστικό σχήμα που είδαμε φέτος στο Μιλάνο.
KTM 1290 Super Duke GT
Από το πορτοκαλί περίπτερο της Αυστριακής εταιρίας έλειπε η σπορ R8 που καταργείται μέχρι νεωτέρας αλλά για τους σκληροπυρηνικούς της σπορ οδήγησης υπήρχε η έκδοση GT (Granturismo) της εκρηκτικής Super Duke: δικύλινδρη με 173 ίππους αλλά με πιο ήπια απόκριση από τη γυμνή έκδοση, η GT έχει καλύτερη αεροδυναμική προστασία, ψηλό τιμόνι, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις και μία σειρά ηλεκτρονικών (ABS, MSC, MTC) που κάνουν τα πάντα για να δαμάσουν την εκρηκτική ισχύ της. Δεν θα είναι η πιο αναπαυτική μοτοσυκλέτα για μεγάλα ταξίδια αλλά σίγουρα μία από τις πιο συναρπαστικές.
MV Brutale 800
Ανέκαθεν ήταν μπρουτάλ η γυμνή MV, το λέει και το όνομά της άλλωστε. Μπρουτάλ αλλά κούκλα! Η καινούρια είναι επανασχεδιασμένη από το μηδέν χωρίς να διαβρώνει στο παραμικρό τον ακραίο χαρακτήρα της πρωτότοκης. Με όψη φουτουριστική και διαφορετικές αναλογίες (μήκος, μεταξόνιο κτλ.), διαθέτει πιο σπορ σέλα με κρυμμένα χερούλια συνεπιβάτη – που δεν ταιριάζει έτσι κι αλλιώς στον εγωκεντρικό χαρακτήρα της – τη σήμα κατατεθέν τρίκανη εξάτμιση, φώτα και όργανα τεχνολογίας led. Ο τρικύλινδρος Euro 4 κινητήρας της αποδίδει 116 ίππους, 25% περισσότερη ροπή από πριν και συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο.
Moto Guzzi MGX-21 Flyng Fortress
Η μοτοσυκλέτα για τον Batman ή για κάθε άλλο ήρωα της καθημερινότητας φτιάχνεται επιτέλους από τη Moto Guzzi! Η θηριώδης MGX-21 ήταν ένα πρωτότυπο πέρυσι στο Μιλάνο που φέτος γίνεται πραγματικότητα γιατί μπορεί η τρέλα μπορεί να μην πηγαίνει στα βουνά, φτάνει ωστόσο μέχρι την Καλιφόρνια. Η Flying Fortress – πραγματικά με ιπτάμενο φρούριο μοιάζει – είναι επενδυμένη από ανθρακονήματα και φορά το ροπάτο, δικύλινδρο V των 1380 κ.εκ. της California. Διαθέτει πλήρες σύστημα infotainment με bluetooth. Μόνο η κοπέλα δεν περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό.
Harley-Davidson Softail Slim S
Μοιάζει να βγήκε από το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο (όχι η κοπέλα!) κι όμως διαθέτει ABS και cruise control στο στάνταρ εξοπλισμό της. H μιλιτέρ έκδοση της μεγάλης cruiser της Harley είναι μία κλασική bobber μοτοσυκλέτα σαν κι αυτές που κάποτε τις σφυρηλατούσαν στο χέρι έμπειροι, μουσάτοι Αμερικανοί μηχανικοί με ρυτιδιασμένα πρόσωπα και σέξι τατουάζ στα μπράτσα. Είναι φτιαγμένη στο χέρι και η ίδια ενώ φορά τον Screamin' Eagle Twin Cam των 1801 κ.εκ., τον ισχυρότερο κινητήρα που φτιάχτηκε ποτέ στο Μιλγουόκι.
Bimota Tesi 3D RaceCafe
Η μικρή εταιρία από το Ρίμινι σόκαρε το παγκόσμιο κοινό το 1983 με την πρώτη Tesi που υιοθετούσε το hub steering μπροστινό σύστημα στη θέση του κλασικού πηρουνιού. Κάτι αντίστοιχο έφτιαξε εκείνα τα χρόνια και ένας αυτοδίδακτος Έλληνας μηχανικός ο αείμνηστος Θανάσης Λέφας. Στην τελευταία εκδοχή της επαναστατικής αυτής μοτοσυκλέτας τα ψαλίδια εμπρός και πίσω είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα, οι αναρτήσεις είναι της Ohlins και ο κινητήρας είναι ο 803 κ.εκ. της Ducati. Ένα πραγματικό κόσμημα σε δύο τροχούς με εκκεντρική τεχνολογία που τελικά λειτουργεί!
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ: ΑΚΗΣ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗΣ (http://twitter.com/theworldoffroad)
from anatakti.gr http://ift.tt/1QUV6Q0
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου