Oι φορείς που εμπλέκονται στον τουρισμό της πόλης, ενώνουν τις δυνάμεις τους κάτω από μία κοινή καμπάνια προώθησης της πρωτεύουσας
Τον στόχο να εξελιχθεί σε city break προορισμό, ώστε να προσελκύει περισσότερους επισκέπτες και κατά τους χειμερινούς μήνες θέτουν πλέον για την Αθήνα οι φορείς που εμπλέκονται στον τουρισμό της πόλης, ενώνοντας τις δυνάμεις τους κάτω από μία κοινή καμπάνια προώθησης της πρωτεύουσας.
//
Σύμφωνα μάλιστα με τα όσα ανέφερε χθές η κ. Ι. Παπαδοπούλου εκ μέρους της Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών, στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας προσπάθειας "Speak Aθenian. Be an Aθenian" από το ΔΑΑ και τη Marketing Greece, στο εντεκάμηνο του 2015, η αύξηση της επιβατικής κίνησης είναι στο 19,6% (με διψήφιες αυξήσεις από όλες τις ξένες αγορές, πλήν των περιπτώσεων όπου υπήρξαν ιδιαίτερες συνθήκες) κι έχει ξεπεράσει ήδη το ρεκόρ των 16,5 εκατ. επιβατών που είχε η Αθήνα το 2008, πρό κρίσης, φθάνοντας συνολικά τα οι επιβάτες στο "Ελ. Βενιζέλος" ανήλθαν σε 16,9 εκατ. επιβάτς.
«Οι ξένοι που ταξιδεύουν με σκοπό την αναψυχή συνέβαλαν περισσότερο στην εντυπωσιακή ανάπτυξη της κίνησης της Αθηνας: Με βάση τα στοιχεία της Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών, η αύξηση των ξένων κατά την περίοδο 2013 - 2015 είναι στο 68% για την κατηγορία εκείνων που ταξιδεύουν για αναψυχή, ενώ στο 35% είναι η άνοδος για όσους πραγματοποιούν επαγγελματικά ταξίδια για την ίδια περίοδο, γεγονός το οποίο δείχνει ότι υπάρχουν περιθώρια για αύξηση στο κομμάτι των επαγγελματικών ταξιδιών».
«Η Αθήνα είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση αποτελεσματικότητας», ανέφερε εκ μέρους της Marketing Greece o κ. Ι. Παρσαλης. «Σήμερα βρισκόμαστε στο φιλόδοξο στόχο ώστε να μετατρέψουμε την Αθήνα σε προορισμό city break, και σύντομα θα παρουσιαστεί ένα ολοκληρωμένο πλάνο από το δήμο Αθηναίων για την τριετία από το 2016 και μετά.
Το κοινό στο οποίο απευθύνεται η νέα καμπάνια επικοινωνίας είναι κυρίως οι ηλικίες από 24-40 με στόχο κύριες αγορές της Ευρώπης, όπως π.χ. η Γερμανία, η Αγγλία, η Γαλλία, λιγότερο η αγορά της Ρωσίας, τα Βαλκάνια κ.α.».
Εκ μέρους της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού ο κ. Α. Βασιλικός στάθηκε στην αλλαγή επί τα βελτίω που έχει συντελεστεί στην εικόνα της πόλης από το 2013, επισημαίνοντας παράλληλα ότι «έχουμε ακόμη πολλά περιθώρια ανάπτυξης για το επόμενο έτος. Το 2016 η ΕΞΑΑΑ θα διαθέσει το 10% των εσόδων της στη Marketing Greece, γιατί πρέπει να στηρίζουμε τις προσπάθειες που έχουν αποτελέσματα».
"Speak Athenian. Be an Athenian."
H νέα καμπάνια για την Αθήνα από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και την Marketing Greece, προσκαλεί τους τουρίστες να μιλήσουν ...αθηναϊκά!
"Hipstoricαl", "Philosofα", "Theαtricult", "Bistrocrαcy"... Μια σύνθεση ελληνικών και αγγλικών όρων, με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες, δημιουργεί νέες λέξεις που αποτυπώνουν με φαντασία τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι της Αθήνας, πέρα από τις όποιες δυσκολίες, απολαμβάνουν την κάθε μέρα, το μοναδικό συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας, σε μια πόλη που προσφέρει την ξεχωριστή προσωπικότητα αλλά και την απολαυστική θάλασσά της, σε απόσταση μόλις μισής ώρας.
Η δημιουργική προσέγγιση της καμπάνιας είναι ένα ευρηματικό όχημα για την περαιτέρω διείσδυση του προορισμού της Αθήνας σε νέα κοινά και νέες αγορές, με στόχο την επέκταση των ημερών παραμονής στην πόλη. Η καμπάνια δημιουργήθηκε μετά από ανάλυση και μελέτη του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, από την Marketing Greece και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και αποτελεί συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής καμπάνιας "I'm an Athenian too".
Η καμπάνια θα αναπτυχθεί μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα θα τρέξει σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους του εξωτερικού, μέσω ψηφιακών καταχωρήσεων και εκτενούς πλάνου ενεργειών. Παράλληλα, η καμπάνια θα «ζωντανέψει» εντός του 2016 με μία σειρά δράσεων στους χώρους του αεροδρομίου, αλλά και στην πόλη της Αθήνας, αναδεικνύοντας την Αθηναϊκή εμπειρία και τα πολλά και διαφορετικά, αλλά εξίσου γοητευτικά, πρόσωπα της πόλης μας.
Διαβάστε περισσότερες οικονομικές ειδήσεις στο www.newmoney.gr
Τον στόχο να εξελιχθεί σε city break προορισμό, ώστε να προσελκύει περισσότερους επισκέπτες και κατά τους χειμερινούς μήνες θέτουν πλέον για την Αθήνα οι φορείς που εμπλέκονται στον τουρισμό της πόλης, ενώνοντας τις δυνάμεις τους κάτω από μία κοινή καμπάνια προώθησης της πρωτεύουσας.
//
Σύμφωνα μάλιστα με τα όσα ανέφερε χθές η κ. Ι. Παπαδοπούλου εκ μέρους της Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών, στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας προσπάθειας "Speak Aθenian. Be an Aθenian" από το ΔΑΑ και τη Marketing Greece, στο εντεκάμηνο του 2015, η αύξηση της επιβατικής κίνησης είναι στο 19,6% (με διψήφιες αυξήσεις από όλες τις ξένες αγορές, πλήν των περιπτώσεων όπου υπήρξαν ιδιαίτερες συνθήκες) κι έχει ξεπεράσει ήδη το ρεκόρ των 16,5 εκατ. επιβατών που είχε η Αθήνα το 2008, πρό κρίσης, φθάνοντας συνολικά τα οι επιβάτες στο "Ελ. Βενιζέλος" ανήλθαν σε 16,9 εκατ. επιβάτς.
«Οι ξένοι που ταξιδεύουν με σκοπό την αναψυχή συνέβαλαν περισσότερο στην εντυπωσιακή ανάπτυξη της κίνησης της Αθηνας: Με βάση τα στοιχεία της Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών, η αύξηση των ξένων κατά την περίοδο 2013 - 2015 είναι στο 68% για την κατηγορία εκείνων που ταξιδεύουν για αναψυχή, ενώ στο 35% είναι η άνοδος για όσους πραγματοποιούν επαγγελματικά ταξίδια για την ίδια περίοδο, γεγονός το οποίο δείχνει ότι υπάρχουν περιθώρια για αύξηση στο κομμάτι των επαγγελματικών ταξιδιών».
«Η Αθήνα είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση αποτελεσματικότητας», ανέφερε εκ μέρους της Marketing Greece o κ. Ι. Παρσαλης. «Σήμερα βρισκόμαστε στο φιλόδοξο στόχο ώστε να μετατρέψουμε την Αθήνα σε προορισμό city break, και σύντομα θα παρουσιαστεί ένα ολοκληρωμένο πλάνο από το δήμο Αθηναίων για την τριετία από το 2016 και μετά.
Το κοινό στο οποίο απευθύνεται η νέα καμπάνια επικοινωνίας είναι κυρίως οι ηλικίες από 24-40 με στόχο κύριες αγορές της Ευρώπης, όπως π.χ. η Γερμανία, η Αγγλία, η Γαλλία, λιγότερο η αγορά της Ρωσίας, τα Βαλκάνια κ.α.».
Εκ μέρους της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού ο κ. Α. Βασιλικός στάθηκε στην αλλαγή επί τα βελτίω που έχει συντελεστεί στην εικόνα της πόλης από το 2013, επισημαίνοντας παράλληλα ότι «έχουμε ακόμη πολλά περιθώρια ανάπτυξης για το επόμενο έτος. Το 2016 η ΕΞΑΑΑ θα διαθέσει το 10% των εσόδων της στη Marketing Greece, γιατί πρέπει να στηρίζουμε τις προσπάθειες που έχουν αποτελέσματα».
"Speak Athenian. Be an Athenian."
H νέα καμπάνια για την Αθήνα από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και την Marketing Greece, προσκαλεί τους τουρίστες να μιλήσουν ...αθηναϊκά!
"Hipstoricαl", "Philosofα", "Theαtricult", "Bistrocrαcy"... Μια σύνθεση ελληνικών και αγγλικών όρων, με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες, δημιουργεί νέες λέξεις που αποτυπώνουν με φαντασία τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι της Αθήνας, πέρα από τις όποιες δυσκολίες, απολαμβάνουν την κάθε μέρα, το μοναδικό συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας, σε μια πόλη που προσφέρει την ξεχωριστή προσωπικότητα αλλά και την απολαυστική θάλασσά της, σε απόσταση μόλις μισής ώρας.
Η δημιουργική προσέγγιση της καμπάνιας είναι ένα ευρηματικό όχημα για την περαιτέρω διείσδυση του προορισμού της Αθήνας σε νέα κοινά και νέες αγορές, με στόχο την επέκταση των ημερών παραμονής στην πόλη. Η καμπάνια δημιουργήθηκε μετά από ανάλυση και μελέτη του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, από την Marketing Greece και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και αποτελεί συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής καμπάνιας "I'm an Athenian too".
Η καμπάνια θα αναπτυχθεί μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα θα τρέξει σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους του εξωτερικού, μέσω ψηφιακών καταχωρήσεων και εκτενούς πλάνου ενεργειών. Παράλληλα, η καμπάνια θα «ζωντανέψει» εντός του 2016 με μία σειρά δράσεων στους χώρους του αεροδρομίου, αλλά και στην πόλη της Αθήνας, αναδεικνύοντας την Αθηναϊκή εμπειρία και τα πολλά και διαφορετικά, αλλά εξίσου γοητευτικά, πρόσωπα της πόλης μας.
Διαβάστε περισσότερες οικονομικές ειδήσεις στο www.newmoney.gr
from anatakti.gr http://ift.tt/1melqc8
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου