Την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου διακινήθηκαν 47,2 εκατ. επιβάτες, 10,2% περισσότεροι σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ)
Σε σημαντικό κρίκο ανάμεσα στην Ευρώπη και την Ασία εξελίσσεται το «Ελ. Βενιζέλος», που φέτος αύξησε τον αριθμό των μετεπιβιβαζόμενων επιβατών κατά 143%. Παράλληλα εδραιώνει την επιβατική του κίνηση, που φέτος άγγιξε τα 17 εκατ. επιβάτες και διαμορφώνεται στα επίπεδα του 2008 και της προ κρίσης περιόδου.
Ο τουρισμός είναι η βασική αιτία ταξιδιού και αφορά το 56% των επιβατών, που φτάνει το 68% για ξένους υπηκόους, ενώ δεν είναι ευκαταφρόνητο το ποσοστό αυτών που χρησιμοποιούν το αεροπλάνο για επαγγελματικούς λόγους, που διαμορφώνεται στο 23% και στους αλλοδαπούς το 37%.
//
Τα ενδιαφέροντα στοιχεία παρουσίασε χθες η Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια επικοινωνίας του «Ελ. Βενιζέλος» με αφορμή την έναρξη της νέας ψηφιακής καμπάνιας για την ανάδειξη της Αθήνας ως τουριστικού πόλου, που προωθείται με τη συνεργασία της πρωτοβουλίας «Marketing Greece».
Ευρηματικά σποτ θα υποδέχονται τους επισκέπτες στη βασική πύλη της Ελλάδας, με βασικό σύνθημα «Speak Aθenian, Be an Aθenian», που κινείται στα χνάρια των επιτυχημένων προσπαθειών των τριών τελευταίων χρόνων και φιλοδοξεί να μυήσει τους επισκέπτες στην πολύχρονη Ιστορία, τις φυσικές ομορφιές αλλά και τα μυστικά της καθημερινότητας στην Αθήνα.
«Θα διαθέσουμε το 10% των εσόδων για την ενίσχυση της καμπάνιας», ανακοίνωσε ο Αλέξ. Βασιλικός, πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Αττικής. Αρωγός της προσπάθειας η αεροπορική εταιρεία Aegean.
Η αεροπορική «άνοιξη» αφορά το σύνολο των αεροδρομίων της χώρας.
Την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου διακινήθηκαν 47,2 εκατ. επιβάτες, 10,2% περισσότεροι σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).
Τον Νοέμβριο, η αύξηση διαμορφώθηκε στο 13,7%, με τη μερίδα του λέοντος να έχουν οι πτήσεις εσωτερικού που παρουσίασαν άνοδο 20,8%.
Την πρωτιά έχει η Αθήνα με 1,2 εκατ. επιβάτες, αλλά στη δεύτερη θέση ανέβηκε η Θεσσαλονίκη με 366 χιλιάδες επιβάτες, υποσκελίζοντας το Ηράκλειο, τα Χανιά και τη Ρόδο, που βρίσκονται σε πιο υψηλά επίπεδα κατά την τουριστική περίοδο.
■ Ενστάσεις για την προωθούμενη ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων διατύπωσε ο εμπορικός εκπρόσωπος της Ryanair Ντέιβιντ Ο' Μπράιαν.
Σε συνέντευξη Τύπου με αφορμή την έναρξη πέντε νέων δρομολογίων προς Μύκονο, Κέρκυρα, Μάλτα, Βουκουρέστι και Μπολόνια, προειδοποίησε ότι, εάν η Fraport προχωρήσει σε αυξήσεις των αεροπορικών χρεώσεων, η εταιρεία θα προσθέσει πτήσεις τη θερινή περίοδο, θα επανεξετάσει όμως τις συχνότητες πριν και μετά το καλοκαίρι.
Χαρά Τζαναβάρα
Σε σημαντικό κρίκο ανάμεσα στην Ευρώπη και την Ασία εξελίσσεται το «Ελ. Βενιζέλος», που φέτος αύξησε τον αριθμό των μετεπιβιβαζόμενων επιβατών κατά 143%. Παράλληλα εδραιώνει την επιβατική του κίνηση, που φέτος άγγιξε τα 17 εκατ. επιβάτες και διαμορφώνεται στα επίπεδα του 2008 και της προ κρίσης περιόδου.
Ο τουρισμός είναι η βασική αιτία ταξιδιού και αφορά το 56% των επιβατών, που φτάνει το 68% για ξένους υπηκόους, ενώ δεν είναι ευκαταφρόνητο το ποσοστό αυτών που χρησιμοποιούν το αεροπλάνο για επαγγελματικούς λόγους, που διαμορφώνεται στο 23% και στους αλλοδαπούς το 37%.
//
Τα ενδιαφέροντα στοιχεία παρουσίασε χθες η Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια επικοινωνίας του «Ελ. Βενιζέλος» με αφορμή την έναρξη της νέας ψηφιακής καμπάνιας για την ανάδειξη της Αθήνας ως τουριστικού πόλου, που προωθείται με τη συνεργασία της πρωτοβουλίας «Marketing Greece».
Ευρηματικά σποτ θα υποδέχονται τους επισκέπτες στη βασική πύλη της Ελλάδας, με βασικό σύνθημα «Speak Aθenian, Be an Aθenian», που κινείται στα χνάρια των επιτυχημένων προσπαθειών των τριών τελευταίων χρόνων και φιλοδοξεί να μυήσει τους επισκέπτες στην πολύχρονη Ιστορία, τις φυσικές ομορφιές αλλά και τα μυστικά της καθημερινότητας στην Αθήνα.
«Θα διαθέσουμε το 10% των εσόδων για την ενίσχυση της καμπάνιας», ανακοίνωσε ο Αλέξ. Βασιλικός, πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Αττικής. Αρωγός της προσπάθειας η αεροπορική εταιρεία Aegean.
Η αεροπορική «άνοιξη» αφορά το σύνολο των αεροδρομίων της χώρας.
Την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου διακινήθηκαν 47,2 εκατ. επιβάτες, 10,2% περισσότεροι σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).
Τον Νοέμβριο, η αύξηση διαμορφώθηκε στο 13,7%, με τη μερίδα του λέοντος να έχουν οι πτήσεις εσωτερικού που παρουσίασαν άνοδο 20,8%.
Την πρωτιά έχει η Αθήνα με 1,2 εκατ. επιβάτες, αλλά στη δεύτερη θέση ανέβηκε η Θεσσαλονίκη με 366 χιλιάδες επιβάτες, υποσκελίζοντας το Ηράκλειο, τα Χανιά και τη Ρόδο, που βρίσκονται σε πιο υψηλά επίπεδα κατά την τουριστική περίοδο.
■ Ενστάσεις για την προωθούμενη ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων διατύπωσε ο εμπορικός εκπρόσωπος της Ryanair Ντέιβιντ Ο' Μπράιαν.
Σε συνέντευξη Τύπου με αφορμή την έναρξη πέντε νέων δρομολογίων προς Μύκονο, Κέρκυρα, Μάλτα, Βουκουρέστι και Μπολόνια, προειδοποίησε ότι, εάν η Fraport προχωρήσει σε αυξήσεις των αεροπορικών χρεώσεων, η εταιρεία θα προσθέσει πτήσεις τη θερινή περίοδο, θα επανεξετάσει όμως τις συχνότητες πριν και μετά το καλοκαίρι.
Χαρά Τζαναβάρα
from anatakti.gr http://ift.tt/1Z4KjoX
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου