Οπως δείχνουν τα πράγματα, η Κυβέρνηση δε θα αφήσει σε ησυχία το αυτοκίνητο, αφού διαπιστώνει οτι η ανάγκη των πολιτών να έχουν στην κατοχή τους ένα όχημα, τους οδηγεί στα ταμεία…
Αυτό αποδεικνύεται και με τη μέχρι σήμερα πορεία των πληρωμών των τελών κυκλοφορίας που κρίνεται απο κύκλους του Υπουργείου Οικονομικών ως ικανοποιητική, ενώ δεν παρατηρείται – μέχρι σήμερα- διάθεση παράδοσης πινακίδων κυκλοφορίας. "Του εναντίον, πολλοί σπεύδουν να τις πάρουν πίσω…" μας λέει ανώτερο στέλεχος εφορίας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η Κυβέρνηση, αφού -ευτυχώς- έκανε πίσω στα πρώτα, εφιαλτικά σενάρια, που επεξεργάζονταν για αυξήσεις των τελών κυκλοφορίας, που έφταναν και το 200%, θα πρέπει άμεσα να κλείσει την "τρύπα" που υπολόγιζε οτι θα κάλυπτε με τα τέλη.
//
Ετσι εξετάζεται να επιβληθεί ένα νέο τέλος, το οποίο για να είναι πιο εύπεπτο θα το βαφτίσουν ως «πράσινο τέλος. Αυτό -οι πληροφορίες λένε πως θα επιβληθεί μέχρι το Πάσχα. Πρόκειται για ένα πράσινο σήμα (στα πρότυπα πολλών χωρών της EE) το οποίο θα κληθούν να πληρώσουν αρχικά οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων οχημάτων.
Σημειώστε πως η Κυβέρνηση εξετάζει αυτό το τέλος να το πληρώσουν μόνο όσοι διαθέτουν πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα με κινητήρες EURO4 και πίσω ή όσοι έχουν diesel οχήματα από το 2010 και πίσω. Αυτό όμως θα εξαρτηθεί από τα πόσα χρήματα τους λείπουν…
Το χαράτσι εκτιμάτε ότι θα είναι στα 50 με 70 € για τα IX αυτοκίνητα, μέχρι τα 2.000cc. Πάνω από αυτά τα κυβικά θα αυξάνεται περίπου 30%. Τα επαγγελματικά οχήματα δε, άνω των 1.5 τόνων, καθώς και τα φορτηγά κλπ, θα πληρώσουν αρκετά περισσότερο, ενώ εξετάζεται να πληρώνουν αυξημένο τέλος και τα αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί με leasing, αφού θεωρείται ότι κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, οπότε συνολικά ρυπαίνουν περισσότερο από τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα…
Αυτό αποδεικνύεται και με τη μέχρι σήμερα πορεία των πληρωμών των τελών κυκλοφορίας που κρίνεται απο κύκλους του Υπουργείου Οικονομικών ως ικανοποιητική, ενώ δεν παρατηρείται – μέχρι σήμερα- διάθεση παράδοσης πινακίδων κυκλοφορίας. "Του εναντίον, πολλοί σπεύδουν να τις πάρουν πίσω…" μας λέει ανώτερο στέλεχος εφορίας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η Κυβέρνηση, αφού -ευτυχώς- έκανε πίσω στα πρώτα, εφιαλτικά σενάρια, που επεξεργάζονταν για αυξήσεις των τελών κυκλοφορίας, που έφταναν και το 200%, θα πρέπει άμεσα να κλείσει την "τρύπα" που υπολόγιζε οτι θα κάλυπτε με τα τέλη.
//
Ετσι εξετάζεται να επιβληθεί ένα νέο τέλος, το οποίο για να είναι πιο εύπεπτο θα το βαφτίσουν ως «πράσινο τέλος. Αυτό -οι πληροφορίες λένε πως θα επιβληθεί μέχρι το Πάσχα. Πρόκειται για ένα πράσινο σήμα (στα πρότυπα πολλών χωρών της EE) το οποίο θα κληθούν να πληρώσουν αρχικά οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων οχημάτων.
Σημειώστε πως η Κυβέρνηση εξετάζει αυτό το τέλος να το πληρώσουν μόνο όσοι διαθέτουν πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα με κινητήρες EURO4 και πίσω ή όσοι έχουν diesel οχήματα από το 2010 και πίσω. Αυτό όμως θα εξαρτηθεί από τα πόσα χρήματα τους λείπουν…
Το χαράτσι εκτιμάτε ότι θα είναι στα 50 με 70 € για τα IX αυτοκίνητα, μέχρι τα 2.000cc. Πάνω από αυτά τα κυβικά θα αυξάνεται περίπου 30%. Τα επαγγελματικά οχήματα δε, άνω των 1.5 τόνων, καθώς και τα φορτηγά κλπ, θα πληρώσουν αρκετά περισσότερο, ενώ εξετάζεται να πληρώνουν αυξημένο τέλος και τα αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί με leasing, αφού θεωρείται ότι κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, οπότε συνολικά ρυπαίνουν περισσότερο από τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα…
from anatakti.gr http://ift.tt/1ltAToM
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου