Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Οι 10 νόμοι για την επιτυχία στο Δικτυακό Μάρκετινγκ


1.Να  χρησιμοποιείς και να αγαπάς τα προϊόντα σου
Αν και θα πρέπει να εστιάζεις στην εγγραφή άλλων στην επιχειρηματική σου ευκαιρία ώστε να κτίζεις ένα μεγάλο δίκτυο, ένα μεγάλο ποσοστό της αξιοπιστίας σου και ακεραιότητας σου για να το κάνεις αυτό, θα είναι το πάθος σου για τα προϊόντα σου.
Όσο περισσότερο τα αγαπάς, τόσο περισσότερο θα μιλάς για αυτά  και τόσο περισσότερο ολόκληρο το δίκτυο σου θα τα χρησιμοποιεί και τα  πουλάει.



//
2.Να κατέχεις το τι είναι (την ιδέα) το Δικτυακό Μάρκετινγκ
Οι περισσότεροι υποψήφιοι, έχουν μια ισχυρή γνώμη σχετικά με αυτή την ιδέα. Έχουν την δική τους αντίληψη , σχετικά με το τι είναι. Έχουν πεισθεί για αυτό. Αν δεν είσαι μη ισχυρός στο να κατέχεις το τι είναι Δικτυακό Μάρκετινγκ, θα σε επηρεάσουν εκείνοι, αντί να τους επηρεάσεις εσύ. Και αν σε επηρεάζουν πολλές φορές, τότε βγαίνεις από το παιχνίδι. Θα πρέπει να έχεις κάποιες επιτυχίες – και να τις έχεις  γρήγορα- για να εκτοξεύσεις την αυτοπεποίθηση σου,, την πίστη σου. Να μελετάς οτιδήποτε μπορείς να βρίσκεις σχετικά με το πώς και το γιατί το δικτυακό μάρκετινγκ είναι μια εκπληκτική ιδέα κτισίματος πλούτου. Να μελετάς αυτούς που το έχουν επιτύχει.

3.Μάθε να πιστεύεις πως ο καθένας είναι υποψήφιος
Εκείνοι φυσικά δεν πιστεύουν πως είναι υποψήφιοι. Και πιθανά ούτε να ψάχνουν για κάτι. Όμως , κάνε στον εαυτό σου την ακόλουθη ερώτηση:  Αν ο καθένας ήξερε, αυτά που εσύ ξέρεις, τότε θα λάμβανε μέρος; Απλά δεν ξέρουν ακόμη για αυτά. Αν λοιπόν τους άφηνες να μπουν στο μυαλό σου και στην καρδία σου και να δουν αυτά τα πράγματα όπως εσύ  τα βλέπεις; Τότε θα λάμβαναν μέρος ; Ναι, οι περισσότεροι θα ελάμβαναν μέρος, και όσοι δεν θα ελάμβαναν, θα σε εκτιμούσαν για την προσφορά σου (αντί να σε απορρίψουν).

4. Κάνε εύκολες ερωτήσεις περιέργειας.
Όσα περισσότερα γνωρίζεις για τους υποψηφίους σου, τόσο πιο εύκολο θα είναι για εσένα να σχεδιάσεις μια προσφορά που δεν θα επιλέξουν να αρνηθούν. Βρίσκε τι είναι σημαντικό για τους ανθρώπους; Τι αγαπούν; Τι θέλουν περισσότερο από τη ζωή; Τι θέλουν λιγότερο; Ξεκίνα μαθαίνοντας που ζουν (αν δεν το ξέρεις). Τι δεν τους αρέσει σχετικά με αυτό; Τι δεν τους αρέσει; Που θα ήθελαν να ζήσουν αν μπορούσαν να μετακομίσουν; Τι τους εμποδίζει να το κάνουν; Ρώτα τους για τη δουλειά τους. Πόσο καιρό την κάνουν; Τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει σχετικά με αυτήν; Τι τους εμποδίζει να κάνουν  κάτι που πραγματικά αγαπούν;

5.Ζήτα τους να φαντασθούν 
 Ο Walt Disney  ίσως να ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που τους έκανε να φαντασθούν. Η ικανότητα μας να φαντασθούμε κάτι που δεν είναι ΠΑΡΟΝ πραγματικά στη ζωή μας είναι αυτή που μας επιτρέπει να εμπνευστούμε. Φανταζόμενοι μια πιο γαλήνια, γεμάτη χαρά, αγάπη και αφθονία ζωή, είναι αυτό που αλλάζει αμέσως την χημεία στο σώμα μας, είτε το θέλουμε είτε όχι. Φανταζόμενοι κάτι συγκεκριμένο που θέλουμε αλλά που δεν έχουμε τώρα, μας δίνει μια θετική ενέργεια (υποκίνηση) να δράσουμε : Να επιλέξουμε, να ιεραρχήσουμε, να αλλάξουμε και να ασχοληθούμε με κάτι όπως μια νέα επιχείρηση, που πριν από 5 λεπτά μπορεί να μην κάναμε. Ζήτα τους λοιπόν να φαντασθούν ότι λαμβάνουν μια επιταγή $1.000  ευρώ ( ή οιουδήποτε ποσού έχεις καταλάβει πως τους υποκινεί) κάθε μήνα.

6.Δείξε τους τον τρόπο (δρόμο)
'Όταν κάποιος έχει την υποκίνηση να προχωρήσει, θα λάβει   κατευθύνσεις . Γιατί όχι;  Η σοφία σου, η εμπειρία σου και η θέση σου στον πλάνο αμοιβών είναι εκείνα που χρειάζονται για να πετύχουν αυτά που θέλουν. Αξιοποίησε τη  στάση σου και δείξε τους ακριβώς τι χρειάζεται να κάνουν. Χρησιμοποίησε παραδείγματα, ανθρώπους που ξέρουν οι οποίοι μπορούν να τα πάνε καλά. Δείξε τους το πλάνο τους. Δείξε τους τα χρήματα τους. Δείξε τους τι πρέπει να κάνουν για να πάρουν τα χρήματα τους. Αν δεν τους τα δείξεις αυτά , δεν πρόκειται να κάνουν αυτά που πρέπει να κάνουν, και θα έχεις έτσι σπαταλήσει και τον δικό τους αλλά και τον δικό σου χρόνο.

7.Μην περιμένεις κανέναν
Υπέβαλλε τους «παράλογα» αιτήματα". Αυτό θα ξεκαθαρίσει το ποιοι θα δουλέψουν μαζί σου και ποιοι όχι. Θα πρέπει να ζητάς από τούς ανθρώπους να κάνουν όσα απαιτούνται να γίνουν. Να τους «τεντώνεις». Να τους δίνεις την ευκαιρία να επιτυγχάνουν ή να αποτυγχάνουν  ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ , αντί του να  καταρρέουν με  τον καιρό μπροστά στα μάτια σου. Κάποιοι άνθρωποι θα παραπονιούνται διαρκώς με αυτή την επιχείρηση. Πιο πολύ θα λένε ιστορίες παρά θα δουλεύουν. Θα σε κάνουν να τους περιμένεις καθώς όλο  και θα είναι έτοιμοι να αρχίσουν, να προχωρήσουν , και πάλι θα ξαναπέφτουν στα παράπονα και στα κλαψουρίσματα.. Αυτοί είναι οι Βρικόλακες του Δικτυακού Μάρκετινγκ.. Θα απομυζήσουν  όλη σου τη ζωή, και ζωντάνια, με την αναβλητικότητα τους , τις δικαιολογίες τους και την ικανότητα τους να βρίσκουν τρόπους ώστε τα πράγματα να μην δουλεύουν.  Είναι πολύ πιο εύκολο για αυτούς να δικαιώνουν την δέσμευση  τους στην μετριότητα  αν μείνεις καθηλωμένος μαζί τους.. Βγάλε τους από το έργο. Και αν μάλιστα συμβαίνει να είναι φίλοι και μέλη της οικογένειας σου, κράτα τους σε αυτούς τους ρόλους, και μακριά από την επιχείρηση σου

8.Διεύθυνε την υποκίνηση  σου 
Η υποκίνηση είναι το μυστικό της επιτυχίας. Όταν είσαι φλογισμένος σχετικά με το αναπόφευκτο αυτών που επιδιώκεις, τότε θα είσαι ενθουσιώδης, θαρραλέος, γεμάτος ενέργεια, επίμονος και δημιουργικός. Αυτά είναι τα θεμέλια στο να κάνεις τα πράγματα να γίνονται και στο να προσελκύεις τα πράγματα που χρειάζεσαι. Όταν είσαι σε καθεστώς φόβου, απορρίπτεις αυτά που χρειάζεσαι, και κάνεις ακριβώς τις αντίθετες ενέργειες από αυτές που θα έπρεπε να κάνεις. Όταν όμως είσαι «φλογισμένος» , τα πράγματα γίνονται εύκολα, φυσικά και διασκεδαστικά. Γίνεσαι τυχερός και παραμένεις τυχερός.

9.Πάρε το αυτοκίνητο σου  πάνω από το λόφο
Υπάρχει πολύ αδράνεια στην εισαγωγή (στο να βάλεις στην αγορά) ενός δικτύου. Η αναλογία που μπορώ να βρω  είναι πως μοιάζει σαν το να σπρώχνεις ένα αυτοκίνητο να ανέβει έναν λόφο. Θα χρειαστεί αναλογικά πολύ περισσότερη ενέργεια απλά να το κάνεις να κυλήσει από κάθε άλλη φορά, και θα απαιτήσει μια διαρκή Ηράκλεια προσπάθεια να συνεχίσεις να το κάνεις να ανεβαίνει το λόφο. Και τι θα συμβεί αν σταματήσεις  για να ξεκουραστείς; Σωστά πας πίσω, και αναγκάζεσαι να ξεκινήσεις από την αρχή. Και τι συμβαίνει όταν επιμένεις και κάνεις όσα χρειάζονται  για να φτάσεις στην κορυφή του λόφου; Τότε πια αρχίζει αυτό να κυλάει από μόνο του και θα χρειαστείς επίσης Ηράκλεια προσπάθεια να το να το σταματήσεις

10.Να ηγείσαι σαν η ζωή σου να εξαρτάται από αυτό 
Και η υπόλοιπη ζωή σου – το κομμάτι εκείνο που μπορείς να έχεις χάσει μέχρι τώρα- εξαρτάται από αυτό., επίσης. Σε μια επιτυχημένη καριέρα δικτυακού μάρκετινγκ, πρώτα έρχεται η μαζική δράση και ανάπτυξη , και μετά ακολουθούν τα πολλά χρήματα και μετά έρχεται η Ζωή Πέρα Από  τα Χρήματα. Μια ζωή στην οποία είσαι Παρών σε αυτούς που αγαπάς. Ζωή που έχεις την ελευθερία να κάνεις αυτά που θέλεις , με εκείνους που θέλεις και με τη γαλήνη του να γνωρίζεις ότι έχεις περάσει την κορυφή του λόφου . και πως αν και μπορεί αν υπάρξουν ανωμαλίες  στο δρόμο σου. Είσαι  σε μια κλίση. Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι σαν την εκτροφή ζώων. Η δουλειά σου είναι να εμπνέεις μεγάλες ομάδες ανθρώπων να κάνουν κάτι που σε φυσιολογικές συνθήκες δεν θα είχαν την τάση να κάνουν από μόνοι τους, και να τους διατηρείς στο να το κάνουν- χιλιάδες άτομα. Φαντάσου το να οδηγείς χιλιάδες γάτες στη Γη Της Επαγγελίας. Θα πρέπει πρώτα να είσαι ένα καλό αφεντικό του εαυτού σου σε αυτό το μονοπάτι, και στη συνέχεια θα χρειαστείς πολλά καλά χέρια να σε βοηθήσουν. Η Ηγεσία σου και η ικανότητα σου να εμπνέεις και να  την αναπτύσσεις μέσα στους άλλους, θα αποφασίσουν πόσο μακριά θα πας και πόσο αυτοτροφοδοτούμενη θα είναι η επιτυχία σου όταν φτάσεις εκεί.  Το Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι μια καταπληκτική καριέρα επιλογής, όταν την επιλέγεις στην ηλικία των 20,40 ή  και 80. Κάνε την έξυπνα, και τότε μπορείς να τα καταφέρεις σε 4 χρόνια, και έτσι να μπορείς τότε να  σχεδιάσεις τη Ζωή σου  Πέρα από τα Χρήματα, εκεί που βρίσκονται τα όνειρα σου.

Πάρε τη Ζωή Σου Στα Χέρια Σου

Πηγή: alltruthonmlm.blogspot.gr


from anatakti.gr http://ift.tt/2irJ06V
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου