Τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού που οραματίζεται το υπουργείο Μεταφορών αποκάλυψε, σε ραδιοφωνική συνέντευξη στον Alpha, ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης.
Το υπουργείο φιλοδοξεί η Αττική Οδός να επεκταθεί στο Λαύριο και τη Ραφήνα, αλλά και στις δυτικές συνοικίες της Αττικής, παράλληλα με τη μερική υπογειοποίηση της εξόδου στην εθνική οδό.
//
Υπενθυμίζεται ότι, σχετικά πρόσφατα, πρόταση, άμεσης υλοποίησης των ανωτέρω έργων, μέσω ΣΔΙΤ, συνολικού ύψους 750 εκατ. ευρώ και χωρίς δημόσια χρηματοδότηση και νέα διόδια, παρουσίασε ο Στ. Λαμπρόπουλος, Δρ. Πολιτικός Μηχανικός, Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ και πρώην γ.γ. του υπουργείου Υποδομών, στην εκδήλωση του ΤΕΕ για το value engineering.
Η πρόταση στηριζόταν στη μελλοντική αξιοποίηση των εσόδων της Αττικής Οδού, μετά την λήξη της περιόδου ιδιωτικής εκμετάλλευσης.
Η συνέντευξη του υπουργού Μεταφορών
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Οι επεκτάσεις, δεν είναι επέκταση, είναι επεκτάσεις, είναι αρκετές οι επεκτάσεις που πρέπει να κάνουμε στην Αττική οδό.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ποια είναι η πρώτη που ετοιμάζετε ;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν είναι μία.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Για πέστε μας.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Κατ' αρχάς να πούμε ότι η Αττική οδός δεν είναι μόνο ο αυτοκινητόδρομος, είναι ταυτόχρονα και ο προαστιακός. Η πρώτη λοιπόν επέκταση που σχεδιάζουμε, είναι η επέκταση του προαστιακού μέχρι το λιμάνι του Λαυρίου και στη συνέχεια της Ραφήνας, για να μπορέσουν να μεταφερθεί μέρος των δραστηριοτήτων στα δύο λιμάνια, κυρίως της ακτοπλοΐας, ίσως και άλλων δράσεων των λιμανιών αυτών.
Και πιστεύω, ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό και για το συνολικό σχεδιασμό της Αττικής αλλά και της χώρας.
Και δεύτερον, η δεύτερη επέκταση που πρέπει, είναι αναγκαιότητα πλέον, εδώ και πάρα πολλά χρόνια και δεν έχει γίνει, είναι ο δρόμος της δυτικής περιφερειακής στις δυτικές συνοικίες της Αθήνας και της Αττικής που θα αποσυμφορήσει πάρα πολύ την κίνηση και το μεταφορικό χρόνο.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Χρονικά που το βλέπετε κ. Σπίρτζη, που τα βλέπετε αυτά χρονικά;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ακούστε, κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να βρούμε και χρηματοδότηση αλλά και να ξεπεράσουμε πολλές γραφειοκρατικές διαδικασίες που δεν έχουν να κάνουν μόνο σε εθνικό επίπεδο, αλλά και σε ευρωπαϊκό. Πιστεύουμε ότι είναι μία μάχη να συντμήσουμε πάρα πολύ τους όρους ωρίμανσης και αυτό κάνουμε, γιατί διαφορετικά δε θα βγούμε από την κρίση.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και μια τελευταία ερώτηση γιατί και ο χρόνος πιέζει.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Είναι η επέκταση της λεωφόρου Κύμης μέχρι την εθνική οδό Αθηνών Λαμίας, είναι η επέκταση…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα γίνει υπογειοποίηση εκεί ;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ναι, ένα κομμάτι θα είναι υπόγειο. Είναι η συνέχιση από την Κατεχάκη μέχρι και την Ηλιούπολη, που και εκεί χρειάζεται πάρα πολύ συγκεκριμένες παρεμβάσεις και μεγάλη πολύ προσοχή για το περιβάλλον και τον Υμηττό μας, που έχει δεχτεί πολλές κατασκευές.
Είναι η επέκταση προς Ραφήνα, υπάρχουν δηλαδή έργα στις επεκτάσεις της Αττικής οδού τα οποία είναι πάρα πολύ χρήσιμα για τη χώρα και πρέπει να γίνουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Το υπουργείο φιλοδοξεί η Αττική Οδός να επεκταθεί στο Λαύριο και τη Ραφήνα, αλλά και στις δυτικές συνοικίες της Αττικής, παράλληλα με τη μερική υπογειοποίηση της εξόδου στην εθνική οδό.
//
Υπενθυμίζεται ότι, σχετικά πρόσφατα, πρόταση, άμεσης υλοποίησης των ανωτέρω έργων, μέσω ΣΔΙΤ, συνολικού ύψους 750 εκατ. ευρώ και χωρίς δημόσια χρηματοδότηση και νέα διόδια, παρουσίασε ο Στ. Λαμπρόπουλος, Δρ. Πολιτικός Μηχανικός, Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ και πρώην γ.γ. του υπουργείου Υποδομών, στην εκδήλωση του ΤΕΕ για το value engineering.
Η πρόταση στηριζόταν στη μελλοντική αξιοποίηση των εσόδων της Αττικής Οδού, μετά την λήξη της περιόδου ιδιωτικής εκμετάλλευσης.
Η συνέντευξη του υπουργού Μεταφορών
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Οι επεκτάσεις, δεν είναι επέκταση, είναι επεκτάσεις, είναι αρκετές οι επεκτάσεις που πρέπει να κάνουμε στην Αττική οδό.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ποια είναι η πρώτη που ετοιμάζετε ;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν είναι μία.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Για πέστε μας.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Κατ' αρχάς να πούμε ότι η Αττική οδός δεν είναι μόνο ο αυτοκινητόδρομος, είναι ταυτόχρονα και ο προαστιακός. Η πρώτη λοιπόν επέκταση που σχεδιάζουμε, είναι η επέκταση του προαστιακού μέχρι το λιμάνι του Λαυρίου και στη συνέχεια της Ραφήνας, για να μπορέσουν να μεταφερθεί μέρος των δραστηριοτήτων στα δύο λιμάνια, κυρίως της ακτοπλοΐας, ίσως και άλλων δράσεων των λιμανιών αυτών.
Και πιστεύω, ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό και για το συνολικό σχεδιασμό της Αττικής αλλά και της χώρας.
Και δεύτερον, η δεύτερη επέκταση που πρέπει, είναι αναγκαιότητα πλέον, εδώ και πάρα πολλά χρόνια και δεν έχει γίνει, είναι ο δρόμος της δυτικής περιφερειακής στις δυτικές συνοικίες της Αθήνας και της Αττικής που θα αποσυμφορήσει πάρα πολύ την κίνηση και το μεταφορικό χρόνο.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Χρονικά που το βλέπετε κ. Σπίρτζη, που τα βλέπετε αυτά χρονικά;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ακούστε, κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να βρούμε και χρηματοδότηση αλλά και να ξεπεράσουμε πολλές γραφειοκρατικές διαδικασίες που δεν έχουν να κάνουν μόνο σε εθνικό επίπεδο, αλλά και σε ευρωπαϊκό. Πιστεύουμε ότι είναι μία μάχη να συντμήσουμε πάρα πολύ τους όρους ωρίμανσης και αυτό κάνουμε, γιατί διαφορετικά δε θα βγούμε από την κρίση.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και μια τελευταία ερώτηση γιατί και ο χρόνος πιέζει.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Είναι η επέκταση της λεωφόρου Κύμης μέχρι την εθνική οδό Αθηνών Λαμίας, είναι η επέκταση…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα γίνει υπογειοποίηση εκεί ;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ναι, ένα κομμάτι θα είναι υπόγειο. Είναι η συνέχιση από την Κατεχάκη μέχρι και την Ηλιούπολη, που και εκεί χρειάζεται πάρα πολύ συγκεκριμένες παρεμβάσεις και μεγάλη πολύ προσοχή για το περιβάλλον και τον Υμηττό μας, που έχει δεχτεί πολλές κατασκευές.
Είναι η επέκταση προς Ραφήνα, υπάρχουν δηλαδή έργα στις επεκτάσεις της Αττικής οδού τα οποία είναι πάρα πολύ χρήσιμα για τη χώρα και πρέπει να γίνουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
from anatakti.gr http://ift.tt/2tpWp5d
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου