Ο Τούρκος βασιλιάς του χάλυβα Ουγκούρ Οζκάν, μετά τα μπουζούκια και τις σαμπάνιες του «Nammos» αποφάσισε να τιμήσει
και την ελληνική τέχνη παραγγέλνοντας αντίγραφο του διάσημου γυάλινου γλυπτού για τη βίλα του στη Μύκονο.
Λάτρης της Tέχνης, αλλά και των «πολιτιστικών» κέντρων, όπως αποκαλούσε ο αείμνηστος Ευάγγελος Γιαννόπουλος τα μπουζούκια, ο κ. Οζκάν έχει επισκεφθεί πολλές φορές τη Μύκονο αλλά και την Αθήνα, ξοδεύοντας δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε σαμπάνιες και λουλούδια.
Με αυτόν τον τρόπο ο εκατομμυριούχος επιχειρηματίας ξεδίνει από το φορτωμένο πρόγραμμά του χωρίς να προκαλεί στην πατρίδα του, όπου είναι αναγνωρίσιμο πρόσωπο, και θέλει να διατηρεί χαμηλό προφίλ. Μάλιστα κυκλοφορεί χωρίς προστασία, αν και ο ίδιος είναι κινητό χρηματοκιβώτιο. Στην Ελλάδα τον γνωρίζουν μόνο οι ιδιοκτήτες και οι μετρ στα μπουζούκια και τα ακριβά εστιατόρια, ενώ ειδικά στην αγαπημένη του Μύκονο η εικόνα κάποιου να ξοδεύει αλόγιστα δεν τραβάει τα βλέμματα, αφού είναι απλά ένας ακόμη πελάτης με ακριβά γούστα ανάμεσα σε δεκάδες άλλους. Ο ίδιος και τα δύο αδέλφια του κληρονόμησαν το 2000 από τον πατέρα τους μια εταιρεία-κολοσσό, η οποία παράγει ετησίως περισσότερους από 500.000 τόνους χάλυβα, τους οποίους προμηθεύει σε όλο τον κόσμο. Ο βενιαμίν της οικογένειας, ο οποίος εργαζόταν στην επιχείρηση από το 1985 οπότε και ολοκλήρωσε τις σπουδές του σε οικονομικό πανεπιστήμιο της χώρας του, είναι σήμερα διευθύνων σύμβουλος στην έδρα της Ozkansteel στο Χιούστον της Αμερικής.
Σε ένα ταξίδι αναψυχής στην Ελλάδα πριν από περίπου τρία χρόνια, ο κ. Ουγκούρ, είτε από τη σουίτα του στο «Χίλτον», είτε κατά τη μετακίνησή του στην πρωτεύουσα, είδε για πρώτη φορά τον «Δρομέα», το πασίγνωστο έργο τέχνης που βρίσκεται στην πλατεία Μεγάλης του Γένους Σχολής απέναντι από το πολυτελές ξενοδοχείο. Αμέσως γύρισε και ρώτησε έναν συνεργάτη του: «Bu tabloyu kim yapti?» («Ποιος κατασκεύασε αυτό το έργο τέχνης;»). Οχι μόνο ενημερώθηκε για το όνομα του καλλιτέχνη, αλλά και τον αναζήτησε. Επειτα από λίγες ημέρες χτύπησε το κινητό του γλύπτη Κώστα Βαρώτσου και στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής βρισκόταν ο Τούρκος επιχειρηματίας. «Με πήρε στο τηλέφωνο και μου είπε ότι αγαπάει την Ελλάδα και σε ένα ταξίδι του είδε τον “Δρομέα” και του άρεσε πολύ. Μου ζήτησε μάλιστα να κάνω ακόμη έναν “Δρομέα” για εκείνον. Εγώ δεν είχα ξανακάνει "Δρομέα", όμως η αγάπη του για το έργο και το πάθος του για την τέχνη με έπεισαν να το φτιάξω", δηλώνει στο «ΘΕΜΑ» ο κ. Βαρώτσος.
Ο «Δρομέας» Νο2, ύψους τριών μέτρων, που φιλοτέχνησε ο Κώστας Βαρώτσος, έχει τοποθετηθεί μπροστά στην πισίνα της βίλας στα Κανάλια της Μυκόνου
Η εντυπωσιακή βίλα του Τούρκου κροίσου στη Μύκονο
Λάτρης της πολυτέλειας, ο Ουγκούρ Οζκάν διαθέτει ακόμη και μπαρ Louis Vuitton για τις πανάκριβες σαμπάνιες του
Ο «Δρομέας» της ΜυκόνουΟ κ. Βαρώτσος ολοκλήρωσε τον δεύτερο «Δρομέα» μέσα σε έξι μήνες, ενώ το ύψος του φτάνει τα τρία μέτρα, όταν ο πρωτότυπος αγγίζει τα δέκα μέτρα. Ο Τούρκος επιχειρηματίας επιθυμούσε να τοποθετήσει το έργο στη βίλα που μόλις είχε αγοράσει στη Μύκονο, ένα εξαιρετικό ακίνητο 220 τ.μ. στην περιοχή Διακόφτης στα Κανάλια, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, απέκτησε αντί 1,2 εκατ. ευρώ, τιμή ευκαιρίας μέσα στην κρίση, και το οποίο διαθέτει τρία υπνοδωμάτια, έναν βοηθητικό χώρο και φυσικά πισίνα. Τη βίλα φροντίζει ένα ζευγάρι Φιλιππινέζων κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου, καθώς είναι συχνές οι επισκέψεις του Τούρκου επιχειρηματία στη Μύκονο, στην οποία πέρασε και το Πάσχα.
Ο μικρός «Δρομέας» αγναντεύει το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου αντί για τη θάλασσα αυτοκινήτων της λεωφόρου Κηφισίας που βλέπει ο μεγαλύτερος αδελφός του. «Στην αρχή είχα επιφυλάξεις, αν ο “Δρομέας” θα ταιριάζει στο περιβάλλον. Τελικά έδεσε μια χαρά με το Αιγαίο, ενώ στο σημείο που τον τοποθέτησα, τον χτυπάει ο Βοριάς. Για μένα, όμως, είναι ένα άλλο έργο. Ο πρώτος “Δρομέας” γεννήθηκε ως έργο της πόλης, ενώ αυτός ταυτίζεται με τη θάλασσα, έχει διαφορετική ανάγνωση», δηλώνει ο κ. Βαρώτσος στο «ΘΕΜΑ». Η εκτιμώμενη αξία του έργου είναι περίπου 70.000 ευρώ, σύμφωνα όμως με τον γλύπτη, τον έκανε δώρο στον επιχειρηματία, με τον τελευταίο να πληρώνει μόνο τα υλικά. «Τον κ. Οζκάν δεν τον ήξερα. Διαπίστωσα όμως ότι είναι ένας ανήσυχος άνθρωπος, με ιδέες, ο οποίος ενδιαφέρεται πολύ για την Τέχνη και επειδή τον συμπάθησα, του τον έκανα δώρο. Εξάλλου δεν πληρώνει κανείς για την Τέχνη σήμερα. Ελπίζω να μου ζητήσει να κατασκευάσω άλλον ένα “Δρομέα” και κάποιος Έλληνας», συμπληρώνει ο διεθνούς φήμης γλύπτης.
Σε στιγμές τσακίρ κέφι ο Τούρκος βασιλιάς του χάλυβα χορεύει στο ρυθμό στον οποίο παίζει η κοπέλα το τουμπερλέκι στο «Nammos» της Μυκόνου.
Παναγιώτης Σουρέλης
και την ελληνική τέχνη παραγγέλνοντας αντίγραφο του διάσημου γυάλινου γλυπτού για τη βίλα του στη Μύκονο.
Λάτρης της Tέχνης, αλλά και των «πολιτιστικών» κέντρων, όπως αποκαλούσε ο αείμνηστος Ευάγγελος Γιαννόπουλος τα μπουζούκια, ο κ. Οζκάν έχει επισκεφθεί πολλές φορές τη Μύκονο αλλά και την Αθήνα, ξοδεύοντας δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε σαμπάνιες και λουλούδια.
Με αυτόν τον τρόπο ο εκατομμυριούχος επιχειρηματίας ξεδίνει από το φορτωμένο πρόγραμμά του χωρίς να προκαλεί στην πατρίδα του, όπου είναι αναγνωρίσιμο πρόσωπο, και θέλει να διατηρεί χαμηλό προφίλ. Μάλιστα κυκλοφορεί χωρίς προστασία, αν και ο ίδιος είναι κινητό χρηματοκιβώτιο. Στην Ελλάδα τον γνωρίζουν μόνο οι ιδιοκτήτες και οι μετρ στα μπουζούκια και τα ακριβά εστιατόρια, ενώ ειδικά στην αγαπημένη του Μύκονο η εικόνα κάποιου να ξοδεύει αλόγιστα δεν τραβάει τα βλέμματα, αφού είναι απλά ένας ακόμη πελάτης με ακριβά γούστα ανάμεσα σε δεκάδες άλλους. Ο ίδιος και τα δύο αδέλφια του κληρονόμησαν το 2000 από τον πατέρα τους μια εταιρεία-κολοσσό, η οποία παράγει ετησίως περισσότερους από 500.000 τόνους χάλυβα, τους οποίους προμηθεύει σε όλο τον κόσμο. Ο βενιαμίν της οικογένειας, ο οποίος εργαζόταν στην επιχείρηση από το 1985 οπότε και ολοκλήρωσε τις σπουδές του σε οικονομικό πανεπιστήμιο της χώρας του, είναι σήμερα διευθύνων σύμβουλος στην έδρα της Ozkansteel στο Χιούστον της Αμερικής.
Σε ένα ταξίδι αναψυχής στην Ελλάδα πριν από περίπου τρία χρόνια, ο κ. Ουγκούρ, είτε από τη σουίτα του στο «Χίλτον», είτε κατά τη μετακίνησή του στην πρωτεύουσα, είδε για πρώτη φορά τον «Δρομέα», το πασίγνωστο έργο τέχνης που βρίσκεται στην πλατεία Μεγάλης του Γένους Σχολής απέναντι από το πολυτελές ξενοδοχείο. Αμέσως γύρισε και ρώτησε έναν συνεργάτη του: «Bu tabloyu kim yapti?» («Ποιος κατασκεύασε αυτό το έργο τέχνης;»). Οχι μόνο ενημερώθηκε για το όνομα του καλλιτέχνη, αλλά και τον αναζήτησε. Επειτα από λίγες ημέρες χτύπησε το κινητό του γλύπτη Κώστα Βαρώτσου και στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής βρισκόταν ο Τούρκος επιχειρηματίας. «Με πήρε στο τηλέφωνο και μου είπε ότι αγαπάει την Ελλάδα και σε ένα ταξίδι του είδε τον “Δρομέα” και του άρεσε πολύ. Μου ζήτησε μάλιστα να κάνω ακόμη έναν “Δρομέα” για εκείνον. Εγώ δεν είχα ξανακάνει "Δρομέα", όμως η αγάπη του για το έργο και το πάθος του για την τέχνη με έπεισαν να το φτιάξω", δηλώνει στο «ΘΕΜΑ» ο κ. Βαρώτσος.
Ο «Δρομέας» Νο2, ύψους τριών μέτρων, που φιλοτέχνησε ο Κώστας Βαρώτσος, έχει τοποθετηθεί μπροστά στην πισίνα της βίλας στα Κανάλια της Μυκόνου
Η εντυπωσιακή βίλα του Τούρκου κροίσου στη Μύκονο
Λάτρης της πολυτέλειας, ο Ουγκούρ Οζκάν διαθέτει ακόμη και μπαρ Louis Vuitton για τις πανάκριβες σαμπάνιες του
Ο «Δρομέας» της ΜυκόνουΟ κ. Βαρώτσος ολοκλήρωσε τον δεύτερο «Δρομέα» μέσα σε έξι μήνες, ενώ το ύψος του φτάνει τα τρία μέτρα, όταν ο πρωτότυπος αγγίζει τα δέκα μέτρα. Ο Τούρκος επιχειρηματίας επιθυμούσε να τοποθετήσει το έργο στη βίλα που μόλις είχε αγοράσει στη Μύκονο, ένα εξαιρετικό ακίνητο 220 τ.μ. στην περιοχή Διακόφτης στα Κανάλια, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, απέκτησε αντί 1,2 εκατ. ευρώ, τιμή ευκαιρίας μέσα στην κρίση, και το οποίο διαθέτει τρία υπνοδωμάτια, έναν βοηθητικό χώρο και φυσικά πισίνα. Τη βίλα φροντίζει ένα ζευγάρι Φιλιππινέζων κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου, καθώς είναι συχνές οι επισκέψεις του Τούρκου επιχειρηματία στη Μύκονο, στην οποία πέρασε και το Πάσχα.
Ο μικρός «Δρομέας» αγναντεύει το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου αντί για τη θάλασσα αυτοκινήτων της λεωφόρου Κηφισίας που βλέπει ο μεγαλύτερος αδελφός του. «Στην αρχή είχα επιφυλάξεις, αν ο “Δρομέας” θα ταιριάζει στο περιβάλλον. Τελικά έδεσε μια χαρά με το Αιγαίο, ενώ στο σημείο που τον τοποθέτησα, τον χτυπάει ο Βοριάς. Για μένα, όμως, είναι ένα άλλο έργο. Ο πρώτος “Δρομέας” γεννήθηκε ως έργο της πόλης, ενώ αυτός ταυτίζεται με τη θάλασσα, έχει διαφορετική ανάγνωση», δηλώνει ο κ. Βαρώτσος στο «ΘΕΜΑ». Η εκτιμώμενη αξία του έργου είναι περίπου 70.000 ευρώ, σύμφωνα όμως με τον γλύπτη, τον έκανε δώρο στον επιχειρηματία, με τον τελευταίο να πληρώνει μόνο τα υλικά. «Τον κ. Οζκάν δεν τον ήξερα. Διαπίστωσα όμως ότι είναι ένας ανήσυχος άνθρωπος, με ιδέες, ο οποίος ενδιαφέρεται πολύ για την Τέχνη και επειδή τον συμπάθησα, του τον έκανα δώρο. Εξάλλου δεν πληρώνει κανείς για την Τέχνη σήμερα. Ελπίζω να μου ζητήσει να κατασκευάσω άλλον ένα “Δρομέα” και κάποιος Έλληνας», συμπληρώνει ο διεθνούς φήμης γλύπτης.
Σε στιγμές τσακίρ κέφι ο Τούρκος βασιλιάς του χάλυβα χορεύει στο ρυθμό στον οποίο παίζει η κοπέλα το τουμπερλέκι στο «Nammos» της Μυκόνου.
Παναγιώτης Σουρέλης
from anatakti.gr http://ift.tt/1FDONLD
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου