Παραμένοντας στον αέρα επί 76 συνεχείς ώρες, το ηλιακό αεροπλάνο Solar Impulse 2 κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ για την μεγαλύτερη σε διάρκεια πτήση μονοθέσιου αεροσκάφους.
Το καινοτόμο ηλιακό αεροπλάνο απογειώθηκε τη Δευτέρα από τη Ναγκόγια της Ιαπωνίας και κατευθύνεται στη Χαβάη στο μέσο του Ειρηνικού Ωκεανού, όπου αναμένεται να προσγειωθεί σήμερα.
//
Ο εναλλάξ χειριστές, Αντρέ Μπόρσμπεργκ και ο Μπέρναρντ Πικάρ ξεκίνησαν τον γύρο του κόσμου των 35.000 χιλιομέτρων από το Αμπου Ντάμπι στις 9 Μαρτίου.
«Μπορείτε να φανταστείτε ότι ένα ηλιακό αεροπλάνο χωρίς καύσιμα μπορεί πλέον να πετά περισσότερο από ένα αεριωθούμενο αεροπλάνο!», σημείωσε ο Πικάρ και πρόσθεσε: «Αυτό είναι ένα σαφές μήνυμα ότι οι τεχνολογίες μπορούν να επιτύχουν τους απίθανους στόχους».
Το μονοθέσιο αεροπλάνο τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου από τους 17.248 ηλιακούς συλλέκτες στα φτερά του.
Το ταξίδι από την Ιαπωνία μέχρι τη Χαβάη είναι ένα από τα δυσκολότερα μέρη της διαδρομής και πραγματοποιείται με πολυήμερα καθυστέρηση εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών.
«Αν πραγματοποιούσαμε την πενθήμερη αυτή πτήση πάνω από κάποια ήπειρο και συναντούσαμε οποιοδήποτε πρόβλημα θα μπορούσαμε να προσγειωθούμε εναλλακτικά σε κάποιο αεροδρόμιο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του έργου Γκρέγκορι Μπλατ στο Αλ Τζαζίρα και πρόσθεσε: «Διασχίζοντας τον Ειρηνικό, δεν υπήρχε εναλλακτικό αεροδρόμιο, αυτό είναι που με ανησυχεί όλη μέρα, αυτό είναι αυτό που απασχολεί τις ομάδες, τους μηχανικούς, τους πιλότους. Θα είμαστε σε θέση να τα καταφέρουμε;»
Αν το εγχείρημα πετύχει και το αεροσκάγος προσγειωθεί επιτυχώς στη Χαβάη, ο Μπόρσμπεργκ θα έχει μείνει στον αέρα για περισσότερες από 120 ώρες μέσα σε ένα στενό κόκπιτ που λειτουργεί ως κρεβάτι, τουαλέτα και μηχάνημα εκγύμνασης.
Πηγή: econews.gr
//
Ο εναλλάξ χειριστές, Αντρέ Μπόρσμπεργκ και ο Μπέρναρντ Πικάρ ξεκίνησαν τον γύρο του κόσμου των 35.000 χιλιομέτρων από το Αμπου Ντάμπι στις 9 Μαρτίου.
«Μπορείτε να φανταστείτε ότι ένα ηλιακό αεροπλάνο χωρίς καύσιμα μπορεί πλέον να πετά περισσότερο από ένα αεριωθούμενο αεροπλάνο!», σημείωσε ο Πικάρ και πρόσθεσε: «Αυτό είναι ένα σαφές μήνυμα ότι οι τεχνολογίες μπορούν να επιτύχουν τους απίθανους στόχους».
Το μονοθέσιο αεροπλάνο τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου από τους 17.248 ηλιακούς συλλέκτες στα φτερά του.
Το ταξίδι από την Ιαπωνία μέχρι τη Χαβάη είναι ένα από τα δυσκολότερα μέρη της διαδρομής και πραγματοποιείται με πολυήμερα καθυστέρηση εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών.
«Αν πραγματοποιούσαμε την πενθήμερη αυτή πτήση πάνω από κάποια ήπειρο και συναντούσαμε οποιοδήποτε πρόβλημα θα μπορούσαμε να προσγειωθούμε εναλλακτικά σε κάποιο αεροδρόμιο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του έργου Γκρέγκορι Μπλατ στο Αλ Τζαζίρα και πρόσθεσε: «Διασχίζοντας τον Ειρηνικό, δεν υπήρχε εναλλακτικό αεροδρόμιο, αυτό είναι που με ανησυχεί όλη μέρα, αυτό είναι αυτό που απασχολεί τις ομάδες, τους μηχανικούς, τους πιλότους. Θα είμαστε σε θέση να τα καταφέρουμε;»
Αν το εγχείρημα πετύχει και το αεροσκάγος προσγειωθεί επιτυχώς στη Χαβάη, ο Μπόρσμπεργκ θα έχει μείνει στον αέρα για περισσότερες από 120 ώρες μέσα σε ένα στενό κόκπιτ που λειτουργεί ως κρεβάτι, τουαλέτα και μηχάνημα εκγύμνασης.
Πηγή: econews.gr
from anatakti.gr http://ift.tt/1RbBN75
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου