Στα 10-15 λεπτά εκτιμά η αγορά την τελική επιβάρυνση για τον καταναλωτή από την αύξηση της τιμής της βενζίνη
Επιβάρυνση που φτάνει έως και τα 250 ευρώ το χρόνο θα έχουν οι ιδιοκτήτες ΙΧ με το σχέδιο που εξετάζεται στο οικονομικό επιτελείο για επιβολή τελών κυκλοφορίας με το... χιλιόμετρο.
//
Σύμφωνα με την Ημερησία η αγορά εκτιμά ότι η αύξηση στην τιμή της βενζίνης αναμένεται να κυμανθεί από 10 έως 15 λεπτά το λίτρο - αν και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης μιλά για αύξηση της τάξης των 2-3 λεπτών - γεγονός που θα εκμηδενίσει τη σχεδιαζόμενη μείωση κατά 50% των τελών κυκλοφορία σε υψηλού κυβισμού ΙΧ.
Οι μεγαλύτερο χαμένοι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, είναι όσοι «γράφουν» περισσότερα από 20.000χλμ. το χρόνο. Για να γλιτώσει κάποιος θα πρέπει να έχει όχημα μεσαίου ή μεγάλου κυβισμού και να κάνει λιγότερα από 10.000 χλμ. το χρόνο.
Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο Τρύφωνας Αλεξιάδης η πρόταση που έχει πέσει επι τάπητος για τη φορολογία των αυτοκινήτων το 2017 περιλαμβάνει:
- αύξηση φόρου στη βενζίνη και τα λοιπά καύσιμα, με στόχο να επιβαρύνεται περισσότερο η χρήση του αυτοκινήτου. Το ποσό αυτό δηλαδή θα το πληρώνουν όσοι κινούν περισσότερα τα αυτοκίνητά τους ή έχουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, ενώ θα επιβαρύνει λιγότερο όσους δεν τα μετακινούν ή έχουν «ένα αυτοκινητάκι που καίει λίγα», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ.Αλεξιάδης.
- Αντίστοιχα, θα μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας. Θα παραμείνει ένα αναλογικό μικρό ποσό που θα πληρώνει ετησίως κάθε όχημα, που δεν θα είναι απαγορευτικό για να μπορέσουν να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους όσοι τις έχουν καταθέσει.
Επιβάρυνση που φτάνει έως και τα 250 ευρώ το χρόνο θα έχουν οι ιδιοκτήτες ΙΧ με το σχέδιο που εξετάζεται στο οικονομικό επιτελείο για επιβολή τελών κυκλοφορίας με το... χιλιόμετρο.
//
Σύμφωνα με την Ημερησία η αγορά εκτιμά ότι η αύξηση στην τιμή της βενζίνης αναμένεται να κυμανθεί από 10 έως 15 λεπτά το λίτρο - αν και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης μιλά για αύξηση της τάξης των 2-3 λεπτών - γεγονός που θα εκμηδενίσει τη σχεδιαζόμενη μείωση κατά 50% των τελών κυκλοφορία σε υψηλού κυβισμού ΙΧ.
Οι μεγαλύτερο χαμένοι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, είναι όσοι «γράφουν» περισσότερα από 20.000χλμ. το χρόνο. Για να γλιτώσει κάποιος θα πρέπει να έχει όχημα μεσαίου ή μεγάλου κυβισμού και να κάνει λιγότερα από 10.000 χλμ. το χρόνο.
Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο Τρύφωνας Αλεξιάδης η πρόταση που έχει πέσει επι τάπητος για τη φορολογία των αυτοκινήτων το 2017 περιλαμβάνει:
- αύξηση φόρου στη βενζίνη και τα λοιπά καύσιμα, με στόχο να επιβαρύνεται περισσότερο η χρήση του αυτοκινήτου. Το ποσό αυτό δηλαδή θα το πληρώνουν όσοι κινούν περισσότερα τα αυτοκίνητά τους ή έχουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, ενώ θα επιβαρύνει λιγότερο όσους δεν τα μετακινούν ή έχουν «ένα αυτοκινητάκι που καίει λίγα», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ.Αλεξιάδης.
- Αντίστοιχα, θα μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας. Θα παραμείνει ένα αναλογικό μικρό ποσό που θα πληρώνει ετησίως κάθε όχημα, που δεν θα είναι απαγορευτικό για να μπορέσουν να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους όσοι τις έχουν καταθέσει.
from anatakti.gr http://ift.tt/1NrKIKt
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου