Πως θα μπορούσε να δοκιμάσει μία εταιρεία καλλυντικών τα αδιάβροχα προϊόντα της, και ειδικά μία μάσκαρα; Κάνοντας τους πελάτες της να κλάψουν.
Αυτό ακριβώς έκανε η L'Oréal στην τελευταία διαφημιστικής της καμπάνια, με τον τίτλο "Η αδιάβροχη εμπειρία".
//
Με την βοήθεια της McCann Mexico η εταιρεία προσκάλεσε 100 γυναίκες να δουν το συναισθηματικό blockbuster "Τιτανικός".
Πριν την προβολή της ταινίας, η γυναίκες μακιγιαρίστηκαν από ειδικούς με προϊόντα της L'Oréal, χρησιμοποιώντας την αδιάβροχη μάσκαρα και φωτογραφήθηκαν.
Οι γυναίκες αφέθηκαν να δουν το έργο και όπως ήταν φυσικό, δάκρυα κύλησαν στα μάτια τους, ενώ φωτογραφήθηκαν ξανά, μετά το τέλος της ταινίας.
Έγινε σύγκριση μεταξύ των δύο φωτογραφιών, του πριν και του μετά, όπου, παρά τα δάκρυα, οι δύο φωτογραφίες δεν είχαν διαφορά μεταξύ τους, αποδεικνύοντας ότι η μάσκαρα είναι όντως αδιάβροχη.
Αυτό ακριβώς έκανε η L'Oréal στην τελευταία διαφημιστικής της καμπάνια, με τον τίτλο "Η αδιάβροχη εμπειρία".
//
Με την βοήθεια της McCann Mexico η εταιρεία προσκάλεσε 100 γυναίκες να δουν το συναισθηματικό blockbuster "Τιτανικός".
Πριν την προβολή της ταινίας, η γυναίκες μακιγιαρίστηκαν από ειδικούς με προϊόντα της L'Oréal, χρησιμοποιώντας την αδιάβροχη μάσκαρα και φωτογραφήθηκαν.
Οι γυναίκες αφέθηκαν να δουν το έργο και όπως ήταν φυσικό, δάκρυα κύλησαν στα μάτια τους, ενώ φωτογραφήθηκαν ξανά, μετά το τέλος της ταινίας.
Έγινε σύγκριση μεταξύ των δύο φωτογραφιών, του πριν και του μετά, όπου, παρά τα δάκρυα, οι δύο φωτογραφίες δεν είχαν διαφορά μεταξύ τους, αποδεικνύοντας ότι η μάσκαρα είναι όντως αδιάβροχη.
from anatakti.gr http://ift.tt/1FG37j8
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου