Το ενδεκάμηνο 2015 οι ελληνικές εξαγωγές γιαουρτιού στο Ηνωμένο Βασίλειο ανήλθαν σε 28,76 εκατ. λίρες, αυξημένες κατά 24,35% έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του...
προηγουμένου έτους, κατατάσσοντας έτσι τη χώρα μας στη δεύτερη θέση μεταξύ των προμηθευτών του Ηνωμένου Βασιλείου, μετά τη Γαλλία.
//
Συνολικότερα, το μεγαλύτερο ποσοστό των ελληνικών εξαγωγών στο Ηνωμένο Βασίλειο (90% κατά μέσο όρο της περιόδου 2011-2014) καλύπτει το λευκό γιαούρτι όμως, οι κατηγορίες των γιαουρτιών με την προσθήκη φρούτων ή καρπών αυξάνουν το μερίδιο τους στις ελληνικές εξαγωγές από 5,37% το 2011 σε 13,01% το 2014 και 16,25% το 11μηνο 2015, με την αξία να εκτινάσσεται, από τις 721 χιλ. λίρες του 2011 στα 4 εκατ. λίρες το ενδεκάμηνο του 2015.
Αυτά προκύπτουν από τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας του Ηνωμένου Βασιλείου που αναφέρει ενημερωτικό έγγραφο του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Λονδίνο.
Όπως αναφέρει το ενημερωτικό έγγραφο, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Nielsen που διεξήχθη για το περιοδικό The Grocer, κατά το 2015, η εκστρατεία κατά της ζάχαρης οδήγησε την κατανάλωση γιαουρτιού και επιδόρπιων γιαουρτιού σε μείωση κατά 1% σε όγκο και 0,9% σε αξία.
Σημειώνεται ότι η συνολική αξία πωλήσεων των προϊόντων αυτών εκτιμάται στα, περίπου, 2 δισ. λίρες.
πηγή: http://ift.tt/1zDsLmU
προηγουμένου έτους, κατατάσσοντας έτσι τη χώρα μας στη δεύτερη θέση μεταξύ των προμηθευτών του Ηνωμένου Βασιλείου, μετά τη Γαλλία.
//
Συνολικότερα, το μεγαλύτερο ποσοστό των ελληνικών εξαγωγών στο Ηνωμένο Βασίλειο (90% κατά μέσο όρο της περιόδου 2011-2014) καλύπτει το λευκό γιαούρτι όμως, οι κατηγορίες των γιαουρτιών με την προσθήκη φρούτων ή καρπών αυξάνουν το μερίδιο τους στις ελληνικές εξαγωγές από 5,37% το 2011 σε 13,01% το 2014 και 16,25% το 11μηνο 2015, με την αξία να εκτινάσσεται, από τις 721 χιλ. λίρες του 2011 στα 4 εκατ. λίρες το ενδεκάμηνο του 2015.
Αυτά προκύπτουν από τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας του Ηνωμένου Βασιλείου που αναφέρει ενημερωτικό έγγραφο του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Λονδίνο.
Όπως αναφέρει το ενημερωτικό έγγραφο, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Nielsen που διεξήχθη για το περιοδικό The Grocer, κατά το 2015, η εκστρατεία κατά της ζάχαρης οδήγησε την κατανάλωση γιαουρτιού και επιδόρπιων γιαουρτιού σε μείωση κατά 1% σε όγκο και 0,9% σε αξία.
Σημειώνεται ότι η συνολική αξία πωλήσεων των προϊόντων αυτών εκτιμάται στα, περίπου, 2 δισ. λίρες.
πηγή: http://ift.tt/1zDsLmU
from anatakti.gr http://ift.tt/1SCZyVm
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου