Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

Θεόδωρος Ντελής: ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ - Αγρόκτημα Βουρβά!

Αγαπητέ φίλε.
Είμαι πολύ απογοητευμένος από τα παιδιά των Σπαταναίων γηγενών.
Δεν σέβονται την περιουσία των παππούδων τους. Δεν σέβονται την γή των προγόνων τους.
Θα μου πείτε, ποιος κάθεται σήμερα να ασχοληθεί με χωράφια, με αμπέλια και ρητινευόμενα πεύκα. Υπάρχουν πιο εύκολοι τρόποι πλουτισμού.
Μα ρε φίλε, με τα έσοδα, από αυτά τα χωράφια, από αυτά τα αμπέλια, από αυτή τη γή σπουδάσανε και ανεβήκανε τα σκαλιά της ψηλής κοινωνίας ή της όποιας εξουσίας.

Το ερώτημα είναι
Δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να προστατεύσουν τη γή τους; Ιδού η απορία.
Πήγε ένας άσχετος υπάλληλος της πρώην Νομαρχίας Ανατολικής Αττικής και δήλωσε στο Εθνικό Κτηματολόγιο, το έτος 2003, τα ανεπίδεκτα χωράφια, αμπέλια και ελαιώνες ιδιωτών, ως δήθεν περιουσία του Δημοσίου και δεν μάτωσε μύτη. Δεν βρέθηκε ούτε ένας, φιλότιμος, μορφωμένος πολίτης Σπαταναίος να διαμαρτυρηθεί.
Εγώ ένας έποικος αγωνίζομαι να αποκαλύψω την πραγματικότητα, ότι αυτές οι εκτάσεις του αγροκτήματος Βουρβα Αττικής, ήτανε περιουσία των αρχικών κληρούχων και δεν βρέθηκε, μέχρι σήμερα, ένας Σπαταναίος να έλθει με το μέρος μου, να στηθεί στο πλευρό μου, ή να μου δείξει τα χαρτιά που είχε ο παππούς του, στο σεντούκι.

Εκτός και αν εγώ είμαι σε λάθος δρόμο και άλλη είναι η πραγματικότητα.
Δηλαδή να εξηγούμαι. Αυτά τα χωράφια, ενδεχομένως, να τα καταπατήσανε, αυθαίρετα, και αφού τα πουλήσανε στα χαϊβάνια, τους έποικους, σήμερα, σφυρίζουν αδιάφορα, αφήνοντας μας να το εννοήσουμε.
«Κύριοι, είστε κορόϊδα, σας πουλήσαμε, με διάφορα τεχνάσματα, τα προβληματικά χωράφια μας, και τώρα βγάλτε μόνοι σας το φίδι από την τρύπα».
Καλύτερα θα ήτανε να μας το πούνε στα ίσια και αντρίκια.
Μόνο έτσι θα καταλάβουμε ότι δεν γίνεται τίποτε και να ετοιμαζόμαστε να σας αδειάσουμε τη γωνία, όταν λήξει η προθεσμία που έχει δώσει το Εθνικό Κτηματολόγιο, για τη διόρθωση των λανθασμένων εγγραφών.
Οι γηραιότεροι από εμάς θα φύγουμε σύντομα από τη Ζωή. Τα παιδιά μας πιστεύω να βρούνε κάποιο εγκαταλειμμένο χωράφι στο χωρίο μας για να φτιάξουν ένα καλύβι.
Αλλοίμονο στα παιδιά σας. Θα πρέπει να μάθουν να ζούνε με τους αλλόθρησκους.
Τους εγκαταλειμμένους οικισμούς, κάποια στιγμή, η νέα τάξη πραγμάτων, θα τους μετατρέψει σε κέντρα φιλοξενίας.

Θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια και θα περιμένω .

Με τον προσήκοντα σεβασμό
Θεόδωρος Ντελής
e-mail: theontelis@yahoo.gr

Σχετικά με το συγκεκριμένο πολύ σοβαρό θέμα είχαμε ασχοληθεί και στο παρελθόν. Μπορείτε να διαβάσετε σχετικά:


from anatakti.gr http://ift.tt/28WKtdg
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου