Ταξιδέψαμε στο παγωμένο -όπως και το μεγαλύτερο κομμάτι της Ελλάδας- Ναύπλιο, όπου η Audi πραγματοποιεί την εντός συνόρων παρουσίαση του ανανεωμένου Q3.
To φρεσκαρισμένο γερμανικό SUV είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, με τις τιμές απόκτησής του να ξεκινούν από τα 28.300€ (27.340€ με το όφελος απόσυρσης) για την έκδοση με τον TFSI βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.4 lt, με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Έκδοση που φέρει και τον τίτλο “ultra”, πράγμα που μεταφράζεται ως η οικονομικότερη και πιο “πράσινη” έκδοση στο συγκεκριμένο μοντέλο. Τακτική που πλέον υιοθετείται για όλη τη γκάμα της μάρκας από το Ίγκολσταντ. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 127 g/km. Τα παραπάνω ισχύουν για το συγκεκριμένο κινητήρα απόδοσης 150 PS, σε συνδυασμό με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο.
Η αντίστοιχη έκδοση με το εξαιρετικό S-tronic, ορίζεται στα 31.100€ (30.140€ με το όφελος απόσυρσης) ενώ στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού διατίθεται και ο δίλιτρος TFSI που συνδυάζει το S-tronic με το σύστημα quattro, προσφέρει 180 PS και κοστολογείται στα 37.600€ (34.800€ με το όφελος απόσυρσης).
Στο μέτωπο των diesel, ο δίλιτρος TDI σε συνεργασία με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, βγάζει 150 PS και η τιμή απόκτησης της συγκεκριμένης έκδοσης είναι στα 34.400€ (34.800€ με το όφελος απόσυρσης). Ομοίως, υπάρχουν επιλογές με μόνιμη τετρακίνηση αλλά και το S-tronic σύστημα μετάδοσης.
Από εκεί και πέρα, ανάλογα την έκδοση (Sport ή design) αλλά και την ισχύ με την οποία προσφέρονται σε αυτή οι δύο προαναφερθείσες μονάδες (μέχρι 220 PS ο TFSI, μέχρι 184 PS ο TDI) υπάρχουν ανάλογες διαφοροποιήσεις στην τιμή.
Όλα αυτά σε ένα “περιτύλιγμα” που τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμα του Q3, διατηρεί τις ίδιες διαστάσεις, προσφέρεται σε νέα χρώματα και νέες δυνατότητες εξατομίκευσης, περιορισμένες αισθητικές τροποποιήσεις στη γενικότερη σιλουέτα του αμαξώματος αλλά και ανασχεδιασμένους προβολείς τεχνολογίας Xenon plus. Η Audi προσφέρει προαιρετικά και φώτα LED που συνδυάζονται με δυναμικά φλας που έχουν ενσωματωθεί στα επίσης ανασχεδιασμένα πίσω φώτα LED. Αυτά τα διαισθητικά φλας ανάβουν διαδοχικά, μέσα σε δύο δέκατα του δευτερολέπτου, από μέσα προς τα έξω, προς την κατεύθυνση που ο οδηγός προτίθεται να στρίψει. Σχεδιαστικές τροποποιήσεις, αν και όχι δραματικές, παρατηρούνται και στο εσωτερικό του μοντέλου.
from anatakti.gr http://ift.tt/1EcEhtt
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου