Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Απάντηση στο άρθρο «ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΙΠΠΟΚΑΜΠΟΣ»

Θα μπορούσα να σας αγνοήσω ως συνήθως... Γιατί επιμένετε να λειτουργείτε με λάθος τρόπο... Δεν θα το κάνω όμως αυτή τη φορά! Για το ένα θέμα που γεννάται, αυτό της ευθύνης των γονέων ανηλίκων τέκνων, τα σχόλια κάτω από τη δημοσίευσή σας με υπερκάλυψαν…
Όσο για τα υπόλοιπα, θα σας υπενθυμίσω, γιατί εσκεμμένα θεωρώ το ξεχνάτε, ότι ως Τοπική Δημοτική Σύμβουλος και Μητέρα δύο παιδιών αυτό ήταν το πρώτο
θέμα που έθεσα με την ανάληψη των καθηκόντων μου στην πρώτη Συνεδρίαση του Συμβουλίου. Τότε όμως δεν είδα ούτε να το αναδείξετε, ούτε να το σχολιάσετε…



//
Θα επισημάνω την απουσία σας από τις συνεδριάσεις όπου κάποιοι από εμάς τους Συμβούλους δίνουμε πραγματική μάχη με κίνδυνο της ζωής μας με τα οργανωμένα συμφέροντα που λυμαίνονται την περιοχή της παραλίας, στο θέμα των αδειοδοτήσεων. 
Που είστε από τότε που «άρχισαν τα όργανα» να συνδράμετε το έργο μας, δημοσιοποιώντας τα κακώς κείμενα??? 
Που ήσασταν όταν ομόφωνα ψηφίστηκε από το Τοπικό η εισήγησή μου για την «Ανάγκη σύστασης θέσης Επόπτη Δημόσιας Υγείας στο Δήμο Σπάτων Αρτέμιδος» και δεν προχώρησε για λήψη απόφασης στο Δημοτικό Συμβούλιο, παρά έμεινε στα συρτάρια του γραφείου Δημάρχου??? 
Που ήσασταν στην έκτακτη Συνεδρίαση για το θέμα της παράνομης κατάληψης του αιγιαλού, για να δείτε την επίθεση που δέχθηκα γιατί έθεσα τα θέματα στην πραγματική τους διάσταση και δεν μέτρησα τα λόγια μου ούτε προς την Δημοτική Αρχή, ούτε τον Υποδιοικητή της Αστυνομίας. 

Ως Λειτουργός Δημόσιας Υγείας δεν περιμένω τις κατά καιρούς αναρτήσεις σας (που κάνετε γιατί ξέρετε ότι το προφίλ μου έχει μεγάλη επισκεψημότητα) για να ευαισθητοποιηθώ. Εγώ θα μείνω πιστή σε ότι προεκλογικά είπα ότι θα προσπαθήσω να κάνω και θα το κάνω για όσο αντέξω!!!
Δίνω τον αγώνα μου μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ενώ θα μπορούσα να είμαι επί πληρωμή από τις καλύτερες πελάτισσές σας και να ωφελούμαι ποικιλοτρόπως... Έχω επιλέξει όμως άλλο δρόμο, τον δύσκολο… Αν και ξέρω ότι σύντομα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα το πληρώσω… Καλύτερα να στρέψετε τα πυρά σας εκεί που πρέπει… και σε όσους πρέπει… Εδώ «έχουσιν γνώση οι φύλακες»…!!!

ΥΓ Ρίξτε μια ματιά στη Διαύγεια και στα πρακτικά των συνεδριάσεων, ιδίως τα 2-3 τελευταία… Θα τα βρείτε εξόχως διαφωτιστικά και αν όντως σας ενδιαφέρει το θέμα και δεν το κάνετε για το θεαθήναι, νομίζω θα βρείτε αρκετό υλικό για την εφημερίδα σας στις καταγγελίες μου. 
Έχετε ανοιχτή πρόσκληση για τις πρώτες συνεδριάσεις της νέας περιόδου... 
Συνεχίζουμε δυναμικά…!!!

Ανάρτηση της κας Eleftheria Emfietzi στο Facebook


from anatakti.gr http://ift.tt/1PKuGxW
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου