Απάντηση στo ερώτημα έδωσε ο Κάρλος Γκον, Πρόεδρος των Renault-Nissan, μέσω άρθρου του στο LinkedIn.
Τα πρώτα οχήματα αυτόνομης οδήγησης βρίσκονται ήδη στους δρόμους, καθώς αρκετές εταιρείες – όπως η Audi, η Mercedes, η Volvo και η Nissan – πραγματοποιούν δοκιμές. Για λόγους οδικής ασφάλειας και νομοθεσίας είναι υποχρεωτική η παρουσία ανθρώπου πίσω από το τιμόνι. Πότε όμως ένα αυτοκίνητο θα μπορεί να κυκλοφορεί χωρίς κάποιον στη θέση του οδηγού;
Τα πρώτα οχήματα αυτόνομης οδήγησης βρίσκονται ήδη στους δρόμους, καθώς αρκετές εταιρείες – όπως η Audi, η Mercedes, η Volvo και η Nissan – πραγματοποιούν δοκιμές. Για λόγους οδικής ασφάλειας και νομοθεσίας είναι υποχρεωτική η παρουσία ανθρώπου πίσω από το τιμόνι. Πότε όμως ένα αυτοκίνητο θα μπορεί να κυκλοφορεί χωρίς κάποιον στη θέση του οδηγού;
Απάντηση στο παραπάνω ερώτημα έδωσε ο Κάρλος Γκον, μέσω άρθρου του στο LinkedIn. Ο Πρόεδρος της συμμαχίας Renault-Nissan εκτίμησε ότι θα χρειαστεί να περάσει πάνω από μία δεκαετία για κάτι τέτοιο. Σε τι θα χρησιμεύει όμως το αυτοκίνητο χωρίς οδηγό (driverless car); «Θα μπορείς να το στέλνεις να πάρει τα παιδιά από το σχολείο και να τα φέρει στο σπίτι ή να σε μεταφέρει στο νοσοκομείο όταν δεν αισθάνεσαι καλά», σχολίασε ο Γκον. Αναγνώρισε πάντως ότι για να γίνει πραγματικότητα αυτό το σενάριο θα πρέπει πρώτα να λυθούν θέματα που έχουν να κάνουν με τη νομοθεσία και τη γενικότερη ασφάλεια.
from anatakti.gr http://ift.tt/1DKh3X7
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου