Κυριακή 16 Αυγούστου 2015

Η χολιγουντιανή Λεγεώνα του Ηλία Ψινάκη

Η χολιγουντιανή Λεγεώνα του Ηλία Ψινάκη
Αλαμουντίν, Κάμερον, Μαντόνα και Μπέκαμ μεταξύ των ανθρώπων που συναντά - Οι επαφές του δημάρχου Μαραθώνα με χολιγουντιανούς σταρ, μέλη του διεθνούς τζετ σετ,
αλλά και πολιτικούς υψίστης εμβέλειας απογειώνουν την περιοχή σε... «Μονακό», όπως είχε υποσχεθεί πριν εκλεγεί.
Μετά από ακριβώς ένα χρόνο στη δημαρχία, η «Λεγεώνα» του Ηλία Ψινάκη η οποία περιλαμβάνει από τον Προκόπη Παυλόπουλο και τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο μέχρι τη Μαντόνα και την Αμάλ Αλαμουντίν είναι πανέτοιμη να μετατρέψει τον Μαραθώνα σε κοσμοπολίτικο «Μονακό» με ελληνικό χρώμα.



//
Με όχημα το προσωπικό του ελικόπτερο ο bon viveur δήμαρχος κάνει “μαραθώνιο” στους αιθέρες για να απονείμει τιμητικά παράσημα σε διασημότητες και διεθνείς ισχυρούς παράγοντες όπως έκανε πριν λίγες μέρες στην Αντίπαρο. Ο σκηνοθέτης του “Τιτανικού” Τζέιμς Κάμερον και ο διευθύνων σύμβουλος της 20th Century Fox, Τζιμ Γιαννόπουλος που έκαναν τις διακοπές τους στο νησί είναι πλέον επίτιμοι δημότες Μαραθώνα, μια αποστολή που έβγαλε νοκ άουτ τον εμπνευστή της κατά δική του ομολογία.


Η ιδιότητα του “δαιμόνιου” μάνατζερ φαίνεται να πηγαίνει χέρι-χέρι με εκείνη του δημάρχου φροντίζοντας εκτός από τα πρακτικά θέματα του Δήμου του και εκείνα του “αμπαλάζ”, ήτοι τόσο την ουσία όσο και την εικόνα της πόλης.

Μετά από μια συναρπαστική ζωή μπροστά από τα φώτα της δημοσιότητας και δίπλα σε διεθνείς αστέρες που παραμένουν φίλοι του, ο Ηλίας Ψινάκης κάνει πράξη τη δήλωση που είχε κάνει σε ανύποπτο χρόνο ότι «η περιουσία του είναι οι φίλοι του» παίρνοντας τα όρη και τα άγρια βουνά προς άγραν νέων «λεγεωνάριων». Βεβαίως, επειδή «πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι», ταξιδεύει πάντα με στιλ, χρησιμοποιώντας το προσωπικό, πολυτελέστατο τζετ του και δεν ξαποσταίνει ποτέ.



Γνωριμίες

Πριν από λίγες μόνο μέρες, με το προσωπικό του ελικόπτερο, πέταξε μέχρι την Αντίπαρο όπου συνάντησε τον διεθνούς φήμης σκηνοθέτη του «Τιτανικού» και του «Avatar», Τζέιμς Κάμερον, αλλά και τον ελληνικής καταγωγής, διευθύνοντα σύμβουλο της «20th Century Fox» Τζιμ Γιαννόπουλος, τους οποίους και τίμησε με το παράσημο της Λεγεώνας του Μαραθώνα. Φυσικά, δεν παρέλειψε να αναρτήσει στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram και το αντίστοιχο φωτογραφικό υλικό - ντοκουμέντο με τους νεόκοπους λεγεωνάριους να κρατούν με καμάρι τις τιμητικές τους πλακέτες.



Επιστρέφοντας στην Αθήνα, η λεζάντα δεύτερης φωτογραφίας στο Instagram «Πτώμα πίσω στο Μαραθώνα για δουλειά», με τον ίδιο να κρέμεται εξαντλημένος έξω από την πόρτα του ελικοπτέρου, είναι μια μικρή ένδειξη του πώς περνάει τις διακοπές του φέτος ο Ηλίας Ψινάκης -ή μάλλον πως δεν τις περνάει. Για την ακρίβεια, διακόπτει την παραδοσιακή αυγουστιάτικη ραστώνη για να κάνει business και να μετατρέψει τον Μαραθώνα σε κοσμοπολίτικο θέρετρο αντίστοιχο του Σαν Τροπέ και των Καννών, ένα προαναγγελθέν πρότζεκτ που αρχίζει να βάζει σε εφαρμογή.



«Οι άνθρωποι που προσεγγίζει είναι προσωπικοί του φίλοι, αξιοποιεί τις γνωριμίες που έχει με μοναδικό γνώμονα τη διαφήμιση της χώρας παντού», επισημαίνουν οι συνεργάτες του. Η λίστα μάλιστα των υποψηφίων λεγεωνάριων δεν τελειώνει εδώ καθώς περιλαμβάνει και ονόματα του διεθνούς τζετ σετ όπως η Αμάλ Αλαμουντίν και ο Τζωρτζ Κλούνεϊ τους οποίους ο Ψινάκης φέρεται να εκτιμά ιδιαιτέρως, ο προσωπικός του φίλος Τομ Χανκς, η Ρίτα Γουίλσον, η Μαντόνα αλλά και ο υπεραθλητής Ντέιβιντ Μπέκαμ.

Η εικόνα

Έναν χρόνο πριν, την ίδια εποχή, ο Ηλίας Ψινάκης μετρούσε περίπου δύο μήνες από την εκλογική του νίκη στις δημοτικές εκλογές του 2014. Είχε κερδίζει τη θέση με ευκολία, έκανε πλάκα μπροστά στις κάμερες, αστειεύτηκε με τους δημοσιογράφους και τους υπαλλήλους του δήμου, αλλά ούτε για μια στιγμή δεν αντιμετώπισε το νέο του ρόλο με την -φαινομενική- ελαφρότητα που χαρακτήριζε τον πρότερο βίο του. Ως επιτυχημένος -και άρα αποτελεσματικός- μάνατζερ, ο Ηλίας Ψινάκης γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα, πως καλή και απαραίτητη είναι η ενασχόληση του δημάρχου με την συγκομιδή των σκουπιδιών, το συμμάζεμα των οικονομικών και τις κατάλληλες υποδομές για τα δρώμενα τα οποία ο δήμος φιλοδοξεί να φιλοξενήσει, αλλά υπάρχει και κάτι ακόμα που δεν πρέπει να παραμελείται, αν θέλει ο Μαραθώνας να αποτελέσει πόλο έλξης όχι μόνο του εγχώριου αλλά και του διεθνούς τζετ σετ: η εικόνα, το λούστρο, το περιτύλιγμα.

Marathon man

«Ο Μαραθώνας είναι μικρογραφία της Ελλάδας», έχει πει πολλάκις. «Αποτελεί ένα ισχυρό brand που παραμένει ανεκμετάλλευτο». Με αυτά στο νου, ο Marathon man, όπως προτιμά να αυτοπροσδιορίζεται, καταστρώνει τα σχέδιά του ώστε να καταφέρει να μοιραστεί με όσο περισσότερους μπορεί τη μαγευτική θέα στη θάλασσας της περιοχής του, της περιοχής όπου ζει και την οποία αγαπά με πάθος και ανιδιοτέλεια. Προσωπικότητες σημαντικές ήδη μιλούν για την Ελλάδα, τους αρέσει, την επισκέπτονται, ενδιαφέρονται για την ιστορία και τον πολιτισμό της. «Άλλωστε, αυτό έχει η Ελλάδα να πουλήσει, πολιτισμό», συνηθίζει να λέει στις κατά καιρούς συναντήσεις του με δημοσιογράφους, ο άνθρωπος που υπήρξε προσωπικός φίλος της Μελίνας και πλέον συνεχίζει από το δικό του μετερίζι τον αγώνα για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα. Εξάλλου, όπως δήλωσε και στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Αυθεντικού Μαραθωνίου τον περασμένο Νοέμβριο: «Σε όλο τον κόσμο κάθε ημέρα γίνονται κατά μέσο όρο έξι μαραθώνιοι. Όλοι ξέρουν το αγώνισμα, δεν ξέρουν τον Μαραθώνα. Οι πιο ειδικοί μού είχαν πει ότι το βασικό του Μαραθωνίου δεν είναι το αγώνισμα, αλλά ότι στο Μαραθώνα σταμάτησε η εισβολή της Ασίας στην Ευρώπη, αλλιώς θα ήταν διαφορετική η Ιστορία. Φέτος θα τρέξουν 35.000 δρομείς. Θα μπορούσαν να είναι 50.000-60.000. Προς το παρόν δεν μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε. Ελπίζω ότι του χρόνου θα έχουν δοθεί λύσεις και θα είναι διπλάσιοι οι μετέχοντες δρομείς. Έχω προχωρήσει σε συνεννοήσεις για το θέμα αυτό με την κ. Δούρου και τον κ. Καμίνη. Ο Μαραθώνιος ανήκει στον κόσμο. Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ανήκουν στην Αθήνα και πρέπει να τα φέρουμε».



Tα τρία παράσημα

Στην διάδοση της φήμης του Μαραθώνα ανά τον κόσμο στοχεύει εξάλλου και η θέσπιση των τριών παρασήμων του δήμου, όπως και η δημιουργία της -χολιγουντιανής δυναμικής- λεγεώνας του. Η ανώτατη διάκριση είναι το παράσημο της «Λεγεώνας του Μαραθώνα», το οποίο απένειμε πρώτα απ' όλους στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο, αφήνοντας άπαντες εμβρόντητους, ενώ -σύμφωνα με συνεργάτη του ανατρεπτικού δημάρχου- το ίδιο παράσημο αναμένεται να δοθεί και στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Αυτοί θα είναι και οι μοναδικοί Έλληνες που θα λάβουν την ανώτατη αυτή τιμή παρασημοφόρησης. Οι υπόλοιποι θα είναι αρχηγοί κρατών, πρωθυπουργοί, διεθνείς προσωπικότητες που διαπρέπουν ο καθένας στον τομέα του -αθλητισμός, τέχνες, πολιτισμός-, αλλά και δήμαρχοι πόλεων όπου γίνονται μαραθώνιοι όπως το Λονδίνο, το Σικάγο και το Πεκίνο, αφού σύμφωνα με το σκεπτικό του Δημάρχου, αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αδελφοποιηθεί ο Μαραθώνας με άλλες πόλεις του πλανήτη που διοργανώνουν ανάλογες δράσεις. Το δεύτερο τη τάξει παράσημο είναι αυτό του «Πρέσβη του Μαραθώνα» και πρόκειται να δοθεί στους πρέσβεις όλων των χωρών που είναι εγκατεστημένοι στην Ελλάδα αλλά και σε μεγάλους αθλητές. Η τρίτη διάκριση είναι αυτή του «Επίτιμου πολίτη Μαραθώνα», η οποία συνοδεύεται από απονομή του κλειδιού της πόλης. «Όλο το σχέδιο από τη στιγμή της σύλληψής του μέχρι και την υλοποίησή του ήταν αποκλειστικά υπόθεση του Ηλία Ψινάκη. Σκεφτείτε ότι ακόμη και το σχεδιασμό των παρασήμων ο ίδιος τον έκανε. Το πίστεψε, το δούλεψε, το πέτυχε», λένε οι συνεργάτες του.



Για τους κατοίκους του Μαραθώνα και τους συνεργάτες του στο δήμο, είναι απλώς ο Ηλίας. Για τον φίλο του τον Άντι Γουόρχολ, ο οποίος του ζωγράφισε κάποτε το πορτραίτο που εκτίθεται σήμερα στη Βενετία, ήταν το τέλειο μοντέλο. Για τη Μελίνα Μερκούρη, τον Μάνο Χατζιδάκι, την Αλίκη Βουγιουκλάκη, τον Γιάννη Τσαρούχη, τον Ανδρέα Παπανδρέου, τον Μάνο Ελευθερίου και την Κική Δημουλά αποτελούσε πάντοτε έναν εκλεπτυσμένο και εύστροφο συνομιλητή.  Για τη Μαντόνα, τον Τομ Χανκς, τον Valentino, τον Έλτον Τζον, την Ελίζαμπεθ Τέιλορ και τον αείμνηστο Φρέντι Μέρκιουρι, ο Ηλίας Ψινάκης ήταν και εξακολουθεί να είναι η καλύτερη και πιο ζωντανή, σε κάθε επίπεδο, διαφήμιση της Ελλάδας. Και για κάποιους από αυτούς σύντομα θα είναι και ο Δήμαρχός τους.













from anatakti.gr http://ift.tt/1JkWg5B
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου