Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Η τεράστια ζήτηση του Model 3, "πονοκέφαλος" για την Tesla

Η τεράστια ζήτηση του Model 3, "πονοκέφαλος" για την Tesla
Κάθε ρεκόρ έχουν σπάσει οι παραγγελίες για το νέο ηλεκτρικό της Tesla, καθώς μέσα στην πρώτη εβδομάδα ξεπέρασαν τις 325.000!
Με δεδομένο ότι κάθε παραγγελία του Model 3 συνοδεύεται από την καταβολή 1.000 δολαρίων/1.000 ευρώ, η εταιρεία από την Καλιφόρνια βάζει στα ταμεία της περίπου 325 εκατ. δολάρια, ρευστό που είχε άμεσα ανάγκη. Είναι όμως όλα ρόδινα για την Tesla;



//
Το 2015 πούλησε λίγο πάνω από 50.000 αυτοκίνητα, στην πλειοψηφία τους Model S. Από αυτόν τον αριθμό θα πρέπει να ανέβει στις 400.000-500.000 το 2018, το πρώτο πλήρες έτος παραγωγής του Model 3 (θα αρχίσει να πωλείται από τα τέλη του 2017 στη δυτική ακτή των ΗΠΑ). Είναι εφικτό αυτό με τις σημερινές υποδομές; Φυσικά όχι, για αυτό και η Tesla αναζητά νέες μονάδες παραγωγής και εκτός Αμερικής. Σίγουρα ένα εργοστάσιο στην Ευρώπη, πιθανώς και ένα στην Κίνα, όπου κρατική επιδότηση δίνεται μόνο για όσα οχήματα κατασκευάζονται στη χώρα.



Ο Ίλον Μασκ δεν έχει να σκεφτεί μόνο την παραγωγή του αυτοκινήτου αλλά και των μπαταριών. Για αυτό και κατασκευάζεται το θηριώδες Gigafactory, στην έρημο της Νεβάδα. Εκεί θα παράγονται περισσότερες μπαταρίες ιόντων λιθίου από όσες συνδυαστικά στα υπόλοιπα εργοστάσια στον κόσμο! Επίσης απαιτούνται περισσότεροι ταχυφορτιστές από τους 3.600 που υπάρχουν σε όλο τον πλανήτη αυτή τη στιγμή. Ο προγραμματισμός προβλέπει διπλασιασμό τους στα τέλη του 2017, όπως και των σημείων πώλησης, από 215 σήμερα σε 441.

Η βασική τιμή του Model 3 ορίζεται στα 35.000 δολάρια, σύμφωνα όμως με τα πρώτα στοιχεία ο μέσος όρος των αυτοκινήτων που έχουν παραγγελθεί (με τον έξτρα εξοπλισμό) ανέρχεται σε περισσότερα από 42.000 δολάρια. Αν κάνουμε τον πολλαπλασιασμό με τις 325.000 παραγγελίες, φθάνουμε στο αστρονομικό ποσό των 14 δισ. δολαρίων. Χρήματα που μπορούν να αλλάξουν την ιστορία της Tesla, αρκεί βέβαια να μειωθεί το κόστος παραγωγής. Μία ακόμη πρόκληση για τον Ίλον Μασκ.


from anatakti.gr http://ift.tt/1qCWL3n
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου