Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Η Κατερίνα Λέχου και το σοβαρό πρόβλημα υγείας



Στο «Πρωινό» του Ant1 βρέθηκε η Κατερίνα Λέχου το πρωί της Τρίτης και κατά την διάρκεια της συνέντευξης που παραχώρησε αποκάλυψε πως αντιμετωπίζει πρόβλημα

με την υγεία της.



Μάλιστα η ηθοποιός δεν δίστασε να διηγηθεί ένα περιστατικό που συνέβη λίγο πριν φτάσει στο στούντιο του ΑΝΤ1.

«Η καθημερινότητα είναι αδυσώπητη. Είναι πολύ βάρβαρη. Τι να σας πω; Σήμερα το πρωί πήρα τηλέφωνο για να κλείσω ραντεβού για κάτι εξετάσεις που πήγα να κάνω. Και μου λένε μια ημερομηνία, 8 του μηνός. Και λέω στην τηλεφωνήτρια «θα έχω πεθάνει μέχρι τότε» και τι μου απαντάει; «Εντάξει» και μου το έκλεισε! Ξαναπαίρνω και λέω «μου κλείσατε το τηλέφωνο;» και μου απαντά «μου είπατε ότι θα έχετε πεθάνει μέχρι τότε». Αυτό το παίρνεις με χιούμορ, γιατί αν το πάρεις σοβαρά...» είπε η Κατερίνα Λέχου.



Οι παρουσιαστές της πρωινής εκπομπής ρώτησαν την ηθοποιό αν πρόκειται για κάποια εξέταση ρουτίνας ή πρόκειται για κάτι σοβαρό.



«Είναι αρκετά σοβαρό. Επείγει να πάω, όσο πιο γρήγορα γίνεται».







from anatakti.gr http://anatakti.blogspot.com/2014/12/blog-post_9012.html

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου